توقف‌های دوبل و مسدود شدن یک لاین از مسیر خیابان‌ها

کارشناسان تاکید دارند که توقف دوبل خودروها در حاشیه خیابان‌های شهر علاوه بر انسداد یک لاین از مسیر خیابان‌ها، تا ۳۰ درصد ترافیک معابر را نیز افزایش می‌دهد؛ پس بیایید به حقوق شهروندان احترام بگذاریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌یکشنبه ساعت ۱۹- جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس به سمت چهارراه ابن سینا ترافیک سنگینی دارد، همچنین از میدان قدس مسیر ورودی خیابان مدرس ترافیک زیاد و خودروها در یکدیگر قفل شده‌اند، اما در خیابان کمال رفت و آمد روان است.

اگر قصد دارید در مسیر میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا حرکت کنید، در ترافیک قابل توجهی گرفتار خواهید شد، این در حالی است که در خیابان کاوه روبه روی ترمینال کاوه خبر خاصی از ترافیک نیست.

در اتوبان شهید صیاد شیرازی و خیابان هشت بهشت حدفاصل اتوبان صیاد شیرازی تا چهارراه هشت بهشت نیز رفت و آمد خودروها روان است.

در مسیر چهارراه شریعتی به سمت خیابان چهارباغ بالا ترافیک روان است، ولی از میدان آزادی به سمت خیابان سعادت آباد تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کارشناسان تاکید دارند که توقف دوبل خودروها در حاشیه خیابان‌های شهر علاوه بر انسداد یک لاین از مسیر خیابان‌ها، تا ۳۰ درصد ترافیک معابر را نیز افزایش می‌دهد؛ پس بیایید به حقوق شهروندان احترام بگذاریم

در خیابان شمس آبادی حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان عباس آباد پارک دوبل خودروهایی که بیشتر برای مراجعه به مطب پزشکان به این نقطه از شهر سفر کرده‌اند، باعث ایجاد ترافیک شده است.

هم اکنون مسیر خیابان کمال اسماعیل حدفاصل پل فردوسی تا میدان انقلاب و تردد خودروها به آرامی در حال انجام است، میدان احمدآباد ابتدای خیابان بزرگمهر نیز ترافیک روان است و خودروها به آرامی در حال حرکت هستند.

کد خبر 354785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.