اخراج مسلمان صحت ندارد/ رسانه‌ها بزرگ‌نمایی کرده‌اند

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مشکل مسلمان با نمازی‌زاده فنی بوده است اما در نهایت به یک نقطه نظر می‌رسند و مسلمان همچنان بازیکن این باشگاه است.

مجید حاج رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،در مورد حواشی به‌وجود آمده در مورد محسن مسلمان، اظهار کرد: محسن مسلمان با آقای نمازی‌زاده مشکل فنی داشته است و چیز خاصی نبوده است. او جزو کسانی بوده که وقتی نمازی‌زاده به ذوب آهن آمد اصرار بر جذب این بازیکن داشت و آذری هم تمام تلاشش را انجام داد تا مسلمان را به خدمت گیرد.

وی تصریح کرد: نمازی‌زاده از روند تمرینات و بازی مسلمان رضایت ندارد، چون در تمرینات کمتر حضور دارد و تمرینات را با جدیت انجام نمی‌دهد. در بازی هایی که از ابتدای فصل تا الان حضور داشته کیفیت بالایی در حد و نام محسن مسلمان نداشته و هم نمازی‌زاده و هم باشگاه ذوب آهن و آذری از او انتظار دارند.

اخراج مسلمان صحت ندارد

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: قرار است بعدازظهر روز سه‌شنبه -۱۰ مهرماه-  مسلمان در جلسه‌ای در مورد پاره‌ای از موضوعات پاسخگو باشد. البته مسلمان هنوز بازیکن تیم ذوب آهن است و شایعه‌ای که در برخی رسانه‌ها مبنی بر اخراج مسلمان از باشگاه ذوب آهن، اصلاً صحت ندارد.

حاج رسولی‌ها ادامه داد: نظر نمازی‌زاده این است که بازیکن در حد استانداردهای بالا دوندگی داشته باشد، تلاش و انگیزه بیشتری نسبت به باشگاه داشته باشد و این انتظارات از محسن مسلمان می‌رود اما این بازیکن تا الان که هشت هفته از بازی‌ها می‌گذرد، انتظارات را برآورده نکرده است. و در جلسه روز سه‌شنبه که در دفتر باشگاه برگزار می‌شود باید سرمربی و بازیکن یکدیگر را توجیه کنند و قطعاً هر دو نفر دلایلی برای خود دارند که نهایتاً به یک نقطه نظر می‌رسند.

رسانه‌ها بزرگ‌نمایی کرده‌اند

وی در مورد ادامه حضور مسلمان در تیم ذوب آهن، گفت: مسلمان بازیکن باشگاه ذوب آهن است و از ابتدای فصل تاکنون چندین بازی انجام داده، ولی یک بحث فنی با سرمربی تیم به‌وجود آمده که رسانه‌ها کمی آن را بزرگ‌ کرده‌اند.

دو بازی تدارکاتی در تعطیلات لیگ

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شرایط تمرینات تیم در زمان تعطیلات سه‌ هفته‌ای لیگ برتر، اظهار کرد: تا سه‌شنبه- ۱۰ مهرماه- بازیکنان استراحت دارند و از چهارشنبه تمریناتمان را مجدداً شروع می‌کنیم. نمازی زاده برای در مدت تعطیلات لیگ در خواست دو بازی تدارکاتی به باشگاه داده که هنوز تیم مدنظر مشخص نشده ولی یکی از آن ها بازی با تیمی لیگ برتری است که در جام حذفی بازی نداشته باشد و بازی تدارکاتی دیگر با تیم دسته یک فجر سپاسی است.

حضور حبیب‌زاده از هفته نهم در ترکیب تیم

حاج رسولی‌ها در مورد شرایط تیم تصریح کرد: شرایط نسبتاً خوبی داریم ، بازی خیلی خوبی در هفته گذشته انجام دادیم و قطعاً ذوب آهن را در آینده‌ای نزدیک در وضعیت بهتری خواهید دید. حبیب‌زاده هم تمرینات هوازی خود را با تیم شروع کرده، در مدت تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا بتواند خود را به تیم برساند و از همین هفته هم تمرینات توپی را به هراه سایر بازیکنان شروع می‌کند تا از بازی‌ هفته نهم به ترکیب تیم اضافه می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد جذب بازیکن جدید به تیم، اظهار کرد: به غیر از رحیم زهیوی که چند روز گذشته به جمع تیم اضافه شد، در حال حاضر بازیکن دیگری را برای جذب مدنظر نداریم. ضمن این که با شرایط اقتصادی کنونی و افزایش نرخ ارز، نمی‌توانیم بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم.

کد خبر 354778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.