۴ وزیر استیضاح می شوند

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: بحث استیضاح وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو و راه و شهرسازی مطرح است که از هیئت رییسه به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده شده و اکنون در دستور کار این کمیسیون‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران پارلمانی در تشریح جلسه غیر علنی امروز مجلس با تاکید بر اینکه در این نشست نماینده دولت حضور نداشت، تصریح کرد: متأسفانه یکی از بحث‌های داغ موضوع نرخ ارز است و گلایه‌مندی‌هایی که در خصوص بازار ارز وجود دارد و در این راستا قرار است بانک مرکزی اقدامات پنج‌گانه انجام دهد که فکر می‌کنم اقدامات اثربخشی باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گلایه‌مندی‌ها در خصوص مباحث اقتصادی وجود دارد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این رابطه کارها را پیگیری می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس، دولت و مردم باید با آرامش و طمأنینه بیشتر موضوعات را دنبال کنند.

وی در خصوص ارائه یارانه کالاهای اساسی به مردم افزود: در حال حاضر در این رابطه چند طرح در مجلس و دولت مطرح است؛ اما مردم بدانند در کل برای تأمین کالاهای اساسی هیچ نگرانی و دغدغه‌ای وجود ندارد و به اندازه کافی ذخیره‌سازی انجام شده است.

نعمتی گفت: بحث ارائه کارت‌های الکترونیک برای خانوارهای برخی دهک ها نیز مطرح شده هر چند که سقف ارزشی برای کارت‌ها مشخص نشده است.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در سنوات مختلف معمولاً در خصوص افزایش حقوق در هنگام بررسی بودجه تصمیم‌گیری می‌شود، اما عده‌ای از نمایندگان در حال حاضر این موضوع را پیگیری می‌کنند؛ هر چند تا کنون در خصوص افزایش حقوق کارکنان بحثی روی کاغذ مطرح نشده است.

کد خبر 354770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.