بدون بصیرت نمی توان در سنگر انقلاب ثابت قدم ماند

نطنز- نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: فاصله گرفتن از ولایت، انسان را در اندیشه و عمل بسیار ضربه پذیر می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در همایش حسینی، رزمندگان خمینی که با حضور گسترده و پرشور بسیجیان نطنز و بادرود در آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در اوضاع کنونی جامعه، هرگز نمی توان بدون بصیرت و آگاهی در سنگر انقلاب ثابت قدم ماند.

وی گفت: باید با دقت کافی، نقشه های دشمن را شناسایی کرد و با تحلیل درست از واقعیات و اهداف آن ها، در برابر دشمنان ایستاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه، بی بصیرتی را عامل مهم در وقوع حادثه عظیم کربلا عنوان کرد و گفت: دنیا پرست خواندن حضرت فاطمه (س) در قبال دفاع ایشان از امامت امام علی (ع) خود نشانه بزرگی از بی بصیرتی دشمنان دین خدا و خانه نشین کردن امیرالمومنین (ع) بود.

وی دنیا طلبی را از عوامل رقم خوردن واقعه عاشورا برشمرد و افزود: دنیا طلبی بسیاری از انسان های بزرگ روزگار را به پایین ترین درجات کشیده است، همه باید مراقبت کنیم تا مبادا گرفتار فریب شیطان قسم خورده شویم.

حاجی صادقی با بیان اینکه فاصله گرفتن از ولایت انسان را در اندیشه و عمل بسیار ضربه پذیر می کند، افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ایجاد شبهه استقامت فکری و عملی جوانان را بشکند و آن ها را از نظام و ولایت جدا کند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم را در مقابل نظام قرار دهد، گفت: برخلاف تمام بد قولی هایی که تا کنون انجام شده و گلایه ها و انتقاداتی که وجود دارد؛ اما مردم به خاطر پیوندی که با ولایت بسته اند هرگز خسته نخواهند شد و از انقلاب دست برنخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، الگویی بارز از استقامت عملی و اندیشه ای هستند، تصریح کرد: دشمن طرح های فراوانی اجرا کرد تا انقلاب ۴۰ سالگی خود را تجربه نکند، اما این آرزو را به گور خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی بارها تاکید می کردند که هرگز نسبت به توفیقات گذشته مغرور نشوید و تلاش کنید تا همچنان در آینده استقامت فکری خود را حفظ کنید.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی، امام جمعه بادرود با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز باید علاوه بر یاد و نام شهدای دفاع مقدس، یاد و نام شهدای مدافع حرم را نیز گرامی داریم، چراکه اگر رشادت های آنان نبود هر روز شاهد ناامنی هایی همچون حادثه تأسف‌بار اهواز در کشور بودیم.

امام‌ جمعه بادرود با بیان اینکه شهیدان زنده و شاهد اعمال ما هستند، گفت: در اراده مردم ایران هیچ‌گاه خللی ایجاد نخواهد شد و راه انقلاب را باصلابت بیشتری ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به حضور میلیونی زائران و مسافران در آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع)، گفت: مسئولان باید بیش از پیش به مسافران و زائران خدمت رسانی کنند.

قاسمی همچنین با اشاره به سفر ۱۴ شهریورماه سال ۹۵ رهبر معظم انقلاب به این آستان مقدس گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه موجب شد که توجه بیشتری به این آستان مقدس شود.

کد خبر 354760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.