پلمب ۳۵ آرایشگاه متخلف در اصفهان/کاورهای قاچاق موبایل کشف شد

توقیف لوازم خانگی قاچاق، کشف ۱۵۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در فریدن، کاورهای موبایل قاچاق در نجف آباد، خروج ناگهانی پژو از جاده و مرگ رانند، کشف ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و پلمب ۳۵ آرایشگاه متخلف در اصفهان از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعید سلیمیان" با اعلام این خبر اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی قاچاق در یک منزل، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از شناسایی منزل مذکور با هماهنگی مقام قضائی به همراه بازرسان اصناف به محل اعزام شده و در بازرسی صورت گرفته یک دستگاه یخچال ساید، ۱۳ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲ دستگاه مایکرویو و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ سلیمیان ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ان رابطه ۲ فرد متخلف شناسایی و به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۵۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در فریدن

سرهنگ رضا محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان فریدن اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن در پی کسب خبری  مبنی بر خرید و فروش سیگار خارجی در بازار موضوع را در  دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: مأموران در اجرای این طرح با اخذ مجوز قضایی و در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف تعداد یک هزار و ۵۶۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس در اجرای طرح مبارزه باکالای قاچاق نظارت بر واحدهای صنفی را به طور مستمر و مداوم ادامه خواهند داد.

کشف بیش از ۶۰کیلو گرم مواد مخدر در "نایین"

سرهنگ "صادق کاظمزاد، فرمانده انتظامی نایین اظهار کرد: ماموران پاسگاه چوپانان مستقر در سه راهی چوپانان _ اردکان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶که قصد دور زدن سه راهی بسمت نایین راداشت مشکوک و بلافاصله نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی گفت :ماموران در این عملیات طی بازرسی از  خودرو مقدار ۶۰کیلو و۱۴۵گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند

فرمانده انتظامی نائین به توقیف ۲ خودروی دیگر که به عنوان راه پاک کن عمل می کردند اشاره و گفت: در مجموع ۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند .

این مقام انتظامی اظهار کرد : نیروی انتظامی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدررا در اولویت وظایف خود قرارداده و هرگز اجازه سرکشی به آنها نخواهد داد.

کاورهای موبایل قاچاق در نجف آباد

سرهنگ محمدرضا خدادوست، فرمانده انتظامی نجف آباد  گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاق کالا،  ماموران یگان امداد این فرماندهی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و قصد متوقف کردن آن را داشتند که خودرو به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد.

وی افزود: سرانجام با اقدام سریع و به موقع  ماموران یگان امداد  خودرو متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۸۵۰ عدد کاور موبایل خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ خدا دوست از دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به منظور اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

این مقام انتظامی  مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز را لازمه تحقق حماسه اقتصادی خواند و گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی باید با پدیده شوم قاچاق، مبارزه ریشه ای صورت گیرد.

خروج ناگهانی پژو از جاده مرگ راننده را رقم زد

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه صبح امروز ماموران پاسگاه نائین _ یزد از وقوع یک حادثه واژگونی در محور انارک به نائین مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری پژو به طور ناگهانی از جاده منحرف و پس از واژگونی دچار حریق می شود که قبل از آتش گرفتن خودرو راننده خود را به بیرون پرت کرده اما متاسفانه بر اثر اصابت سر با سطح زمین در دم فوت می کند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، علت وقوع این حادثه را عدم توجه جلو از سوی راننده خودروی سواری پژو عنوان کرد و گفت: به تمام رانندگان توصیه می کنیم هنگام رانندگی از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کرده و توجه کامل به جاده داشته باشند.

کشف ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت حین گشت زنی در سطح حوزه های استحفاظی خود موفق شدند ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه را طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و کشف کنند.

وی با بیان اینکه هفت مورد از این وسایل نقلیه خودرو و شش مورد آن موتورسیکلت بود، گفت: در این طرح تعدادی سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده و  تمامی اموال مسروقه نیز به مالباختگان تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری سارقان گفت: در این گروه متاسفانه افراد کم سن وسال مشاهده می‌شوند که لازم است والدین بیشتر از قبل در نگاه تربیتی و نظارتی دقت داشته باشند.

۳۵ آرایشگاه متخلف در اصفهان پلمب شدند

سرهنگ محمدحسن اسماعیلی، رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی آرایشگاه های مردانه و زنانه در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پیس امنیت عمومی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی اظهار کرد: در این طرح از ۵۷۱ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در نهایت تعداد ۳۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: همچنین در این طرح به  ۶۲ واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر و از متصدیان  ۱۱۵ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد.

سرهنگ اسماعیلی، با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس گفت:  از عموم شهروندان می خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 354724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.