مددجویان بهزیستی قدرت مالی برای تکمیل مسکن ندارند

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: مددجویان بهزیستی قدرت مالی برای تکمیل مسکن خود را ندارند و علاوه بر وام بانکی فعلی نیاز به افزایش مساعدت و تسهیلات ویژه وجود دارد تا این واحدهای مسکونی تکمیل و بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح مسکن مددجویان بهزیستی در این شهرستان اظهار کرد: ۳۵ واحد مسکن مددجویی در حال احداث است، اما امروز با کسری بودجه روبه رو شده که نیازمند تامین اعتبار است.

وی افزود: مددجویان بهزیستی برای تکمیل مسکن خود قدرت مالی ندارند و علاوه بر وام بانکی فعلی، نیاز به افزایش مساعدت و تسهیلات ویژه دارند تا این واحدهای مسکونی تکمیل و بهره برداری شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی نیاز به آموزش مردم و آگاهی بخشی آن ها است، خاطرنشان کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی به مربی های توانمند و مجرب در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیاز است.

وی ادامه داد: با توجه به گروه بندی مخاطبان و تنوع دوره های آموزشی، مربی  دارای مهارت بیان برای به کار گیری درهر گروه لازم است که اداره کل بهزیستی در این خصوص با ارایه بسته های آموزشی و مربی و کارشناس با متولیان برگزاری دوره ها همکاری کند.

حججی تنوع در مطالب و توجه به نیازهای مخاطبان را مهم عنوان کرد و گفت: در کارگروه فرهنگی اجتماعی، کارگروه مبارزه با مواد مخدر و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بر اهمیت آموزش و آگاهی بخشی تاکید شده که نیاز به تامین محتوا و مربی است.

وی اضافه کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی بر مسایلی همچون پیشگیری از اعتیاد، طلاق و افزایش ازدواج در این شهرستان بیشتر تمرکز شده و برای موضوعات دیگر اجتماعی برنامه های آموزشی نیز پیش بینی می شود.

کد خبر 354717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
    0 0
    ببخشید اما مگه بقیه دارن؟