لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی همراهی ملت است

خوانسار- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی همراهی، همدلی و هم نوایی همه ملت و کمک مسئولان است تا از این جنگ تمام عیار با سر بلندی عبور کنیم.

حمیدرضا مجیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قیام سیدالشهدا سرمشقی در دفاع مقدس شد چراکه این سرمشق‌ها صلابت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی به وجود آورد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از قیام عاشورا  سرچشمه می گیرد، گفت: دفاع مقدس همه مردم ایران را یکصدا و متحد کرد تا با بسیج شدن در برابر جهان کفر به پیروزی برسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ تمامیت ارضی هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: امسال نیز در چهلمین سالگرد شکل گیری و پیروزی شجره طیبه انقلاب اسلامی قرار داریم، شجره طیبه‌ای که پیروزی آن از سال‌های قبل رقم خورده است و امروز پدیده‌ای باعظمت، جاافتاده و توانمند است و می‌تواند در جهان امروز عرض اندام کرده و در برابر زیاده خواهی استکبار بایستد.

وی گفت: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام سیدالشهدا است و این همراهی و پیوستگی با جریان عاشورا از محرم سال 42 که نخستین جرقه‌های انقلاب زده شد وجود داشته است و اکنون نیز با شرایطی همزمان شده که کشور با یک جنگ اقتصادی تمام عیار مواجه است.

مجیری ادامه داد: در شرایطی که جنگ نظامی متصور نیست، جنگ اقتصادی با محوریت استکبار جهانی و با اقدام آمریکا به تشکیل کمیته‌هایی در خزانه‌ داری خود در این خصوص کلید خورده است، اما هفته دفاع مقدس می‌تواند الگویی برای همه ملت باشد تا دست به دست یکدیگر به دفاع در این جنگ بپردازند.

وی تأکید کرد: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی همراهی، همدلی و هم نوایی همه ملت است، در کنار مردم، مسئولان نیز باید کمک کنند تا از این جنگ تمام عیار با سر بلندی عبور کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار خاطرنشان کرد: تمام توانمندی‌های ایران نسبت به شروع جنگ تحمیلی هشت ساله در اوج خود قرار دارد و همه الزامات و ملزوماتی که برای دفاع در کشور لازم است در داخل وجود دارد و تعریف آن در فرمایشات رهبر معظم انقلاب همان بحث اقتصاد مقاومتی است که با عمل به آن می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد:  هفته دفاع مقدس یادآور خون‌ عزیزانی است که سرمایه پیروزی انقلاب اسلامی شده و باعث احساس غرور برای جوانان و ملت است.

وی افزود: به تأسی از قیام عاشورا و قافله کربلا شجره طیبه‌ای از خاک سر برآورد و برای پاسداشت و نگاه داشت این شجره طیبه لازم بود تا دفاع همه جانبه ای در برابر حمله رژیم بعث عراق رقم بخورد و امروز نیز لازم است تا دفاع همه جانبه اقتصادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز مردم باید با همان رشادت و ازخودگذشتگی و نه تنها با تمام توان بلکه قدرتمندتر از گذشته با همبستگی مردم و مسئولان مشکلات کنونی را نیز پشت سربگذاریم و نظام اسلامی را تقویت کنیم.

کد خبر 354631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.