مظاهری: در نیمه نخست بازی رشید همیشگی نبودم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اصلاً شکی نداشتیم که باید امروز بازی را ببریم اما به‌خاطر دو امتیازی که تیم به خاطر من از دست داد معذرت‌خواهی می‌کنم.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، رشید مظاهری پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت، اظهار کرد: فکر می‌کنم امروز باید این بازی را می‌بردیم، اصلاً شکی در این موضوع نداشتم چرا که از قبل همه آماده بودیم اما خودم اشتباهاتی انجام دادم که خوب نبود.

وی ادامه داد: در نیمه نخست بازی اصلاً رشید همیشگی نبودم و از همه بچه‌های تیم و کادر فنی به خاطر اینکه با اشتباه من دو امتیاز را از دست دادیم معذرت‌خواهی می‌کنم.

مظاهری افزود: اصلاً شک نکنید که در بازی‌های بعدی نتیجه می‌گیریم. از بازی ذوب آهن مقابل صنعت نفت واقعاً لذت بردم اما فکر می‌کنم گل دوم را بد خوردم، نمی‌دانم چه بگویم و امیدوار هستم بتوانم برای ذوب آهن جبران کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن در مورد داوری این بازی تصریح کرد: امروز داوری مشکلی نداشت. با مسعود ابراهیم‌زاده هم که به خاطر اخراجش از زمین صحبت کردم گفت که در آن لحظه من با ماریون صحبت می‌کردم و کمک داور فکر کرده که با او بودم ولی به غیر از این صحنه، داوری این بازی مشکل خاصی نداشت.

کد خبر 354619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.