یزدانی کنار هواداران شاهد پیروزی سپاهان بود+ عکس

سیزدهمین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" به همت معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری منطقه دو اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، سیزدهمین ویژه برنامه "اصفهان بوقت فوتبال" شب گذشته -پنجشنبه ۵ مهرماه- با محوریت پخش دیدار تیم های سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان برگزار شد.

حسین چرخابی( پیشکسوت فوتبال اصفهان و سرمربی سپاهان نوین)، احمد جفاری( یکی از کاپیتان های سپاهان در جام تخت جمشید)، حمید معماریان( کاپیتان سپاهان در دهه هفتاد) و سیاوش یزدانی مدافع فعلی سپاهان که به علت مصدومیت نتوانسته بود زردپوشان را در شهر مسجد سلیمان همراهی کند، مهمانان این برنامه بودند.

در ادامه حاشیه های جالب این ویژه برنامه را می خوانید:

* به مناسبت ایام محرم قبل از آغاز مسابقه، مسعود حقیری از مداحان اهل بیت، به مداحی در وصف سیدالشهدا و یاران با وفایش پرداخت.

* ترکیب مهمانان برنامه به گونه ای بود که به نوعی جمعی از ستارگان دیروز و امروز سپاهان گردهم آمده بودند.

* یکی از نونهالان هوادار سپاهان با حضور بر روی صحنه شعر قهرمانی سپاهان را خواند و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

* دو گل کی روش استنلی باعث شد تا حاضرین در فرهنگسرا حسابی به شادی بپردازند و این بازیکن را تشویق کنند.

* مرتضی رمضانی راد مجری برنامه در معرفی حسین چرخابی از تاریخ سازی وی به عنوان سرمربی سپاهان نوین در صعود به لیگ برتر یاد کرد.

* همچنین مجری برنامه در خصوص احمد جفاری گفت: وی یکی از کاپیتان های سپاهان در قبل از انقلاب اسلامی و یکی از مردان تاریخ ساز مکتب سپاهان بوده که طبق نوشته مجله های ورزشی آن زمان گلهای حساسی برای سپاهان به تیم های تاج سابق و پرسپولیس زده و البته با سایر گل ها و رشادت هایش فرشته نجات سپاهان در آن ایام بود.

* رمضانی راد در معرفی حمید معماریان کاپیتان دهه هفتاد سپاهان به ذکر خاطره ای از علیرضا منصوریان کاپیتان اسبق استقلال پرداخت و گفت: در ویدئویی که با علیرضا منصوریان در شبکه اینترنتی آپارات داشتم، وی از ما سراغ حمید معماریان را می گرفت و می گفت هر موقع با سپاهان بازی داشتیم، معماریان همیشه برای ما دردسرساز بود.

*  مجری برنامه اصفهان به وقت فوتبال آرزو کرد که سیاوش یزدانی دیگر مصدوم نباشد، همیشه در بازی های سپاهان حاضر و در ادامه مهمان برنامه هایی باشد که مربوط به پخش دیدارهای غیر سپاهانی است.

- مهمانان برنامه با حضور در مورد سپاهان امسال سخن گفتند و خاطرات جالبی را هم بیان کردند. این مهمانان بارها مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

- در پایان برنامه و پس از پیروزی سپاهان، بازار عکس یادگاری هواداران با مهمانان و ستارگان این ویژه برنامه داغ بود.

این ویژه برنامه ها با محوریت پخش دیدارهای مهم و جذاب فوتبال داخلی و بین المللی همچون رقابت های جام جهانی، لیگ برتر ایران، جام ملت های اروپا و آسیا، لیگ قهرمانان اروپا و آسیا، دیدارهای مهم و حساس لیگ های معتبر اروپا به همراه آیتم های جذاب دیگر، میزگردهای ورزشی و تحلیل و بررسی بازی ها با حضور ستارگان و بزرگان فوتبال برگزار می شود.

کد خبر 354602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.