عوامل حمله تروریستی اهواز منتظر انتقام کوبنده جمهوری اسلامی باشد

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: عوامل حمله تروریستی اهواز بدانند که انتقام جمهوری اسلامی کوبنده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ظلم ستیزی امام حسین(ع) اظهار کرد: عاشورا و کربلا زمینه ساز شناخت هر چه بهتر امام حسین(ع) و منش ایشان است که به ما ظلم ستیزی و عدم پذیرش ستم دشمنان را یاد می دهد.

حجت الاسلام دهقانی افرود: محرم و صفر به همگان درس توجه به هدف خلقت خود را می دهد به همین دلیل خداوند متعال آن را در مسیر زندگی ما قرار داده است.

وی با اشاره به برتری انسان نسبت به سایر موجودات متذکر شد: انسان باید حد و حدودهای حرام و حلال را به خوبی درک کند و یاری کردن مظلومان را در اولویت قرار دهد.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به سخنان امام در رابطه با محرم و صفر گفت: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.»

حجت الاسلام دهقانی در ادامه با اشاره به این موضوع که نظام جمهوری اسلامی باید در راستای ولایت امام حسین(ع) قرار گیرد، گفت: برای شناسایی ارزش هر موضوع باید مخالفت‌های صورت گرفته با آن را مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد مخالفت ها و سرمایه گذاری دشمنان انقلاب اسلامی هستیم که نشان دهنده عظمت این نظام است.

امام جمعه سمیرم با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی برای ملت ایران خودباوری و استقلال فکر و عمل را به وجود آورد.

وی با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل و تعجب حاضرین در جلسه خاطرنشان کرد: خنده حاضران در جلسه سازمان ملل با توجه به تحلیل رسانه‌ها به معنای تمسخر صحبت های رییس جمهور آمریکا بوده که خود ترامپ این موضوع را درک کرد.

امام جمعه سمیرم با اشاره به حمله تروریستی اخیر افزود: عوامل این اتفاق بدانند که انتقام جمهوری اسلامی کوبنده خواهد بود.

کد خبر 354594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.