دشمن با سیاه‌نمایی، قصد ناامید کردن مردم را دارد

لنجان-امام جمعه باغبادران گفت:مسئله سیاه‌نمایی اقتصادی، یکی از اصلی‌ترین پروژه‌هایی بوده است که طی سال های گذشته اجرای آن توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه باغبادران با اشاره به لزوم صبر و بردباری در برابر مشکلات آخر الزمان، اظهار کرد: در روایات مختلف پیشگویی های زیادی از وضعیت آشفته امت اسلامی و جهان شده است به طوری که حتی دین بعضی درهم و دینار می شود.

وی یکی از فتنه های امروز را فتنه اقتصادی دانست و افزود: مسئله سیاه‌نمایی اقتصادی، یکی از اصلی‌ترین پروژه‌هایی بوده است که در سال های گذشته اجرای آن توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال شده است.

امام جمعه باغبادران با بیان اینکه حب مال  دنیا و توجه بیش از اندازه به وضعیت اقتصادی فتنه ایجاد می کند، تصریح کرد: توجه بیش از حد به مسایل مالی عده ای را به انحراف می کشد بر همین اساس در وضعیت اقتصادی به وجود آمده باید صبور بود و یکی از راه های نجات از فتنه اقتصادی تقویت ایمان و آگاهی است.

وی اسلحه مبارزه با شیطان در جنگ روانی اقتصادی را ایمان قوی دانست و ادامه داد: تقویت روحیه قناعت در مقابل طمع ورزی یکی دیگر از راه های تقویت ایمان و خروج از فتنه اقتصادی است که امروز بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد تا دچار آسیب نشویم.

فرهنگ در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ورزشکاران، مدال آوران و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: "مستکبران از پیشرفت و پیروزی ایران در عرصه های مختلف خشمگین می شوند" بر همین اساس میدان ورزش به یکی از میادین مبارزه با اسراییل تبدیل می شود و آن به رسمیت ندانستن آنان با مسابقه ندادن است.

وی با بیان اینکه خون شهیدان حادثه تروریستی دلیل محکمی برای گرفتن انتقام از دشمنان است، اضافه کرد: حادثه تروریستی اهواز حکایت از نگرانی دشمنان و نفوذ ایران در دل آزادگان جهان دارد و نباید فراموش کرد صدور فرهنگ ایران اسلامی باعث شده دشمنان بیش از پیش خشمگین شده و از پیشرفت ایران نگران شوند از این رو با اینگونه حرکت های تروریستی می خواهند به هر شکلی از صدور آن جلوگیری کنند.

امام جمعه باغبادران عنوان کرد: شهدا، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان گنجینه های ناب ایثار و مقاومت هستند و پیروزی در جنگ اقتصادی امروز نیز نیازمند روحیه جهادی سال های دفاع مقدس است؛ بر همین اساس در روایت دفاع مقدس برای نسل جوان کشور، روح مجاهدت و شکست ناپذیری ملت ایران باید متبلور باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید از اروپایی ها مطالبه گری کرد اما اعتماد نکرد چرا که آنان به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود.

فرهنگ افزود: علت اصلی فشارهای اقتصادی بی تدبیری از درون کشور است، اما تصور نشود وضعیت ایران به تنهایی این است چرا که کشورهای مدعی پیشرفت نیز وضعیت بدی دارند، اما آن را سانسور رسانه ای می کنند.

وی با بیان اینکه جنگ روانی دشمن سیاه نمایی و ناامید کردن مردم است، گفت: در نظام ولایی بن بست وجود ندارد به شرط آنکه همراهی با ولایت از طرف مسئولان و مردم همواره مورد توجه قرار گیرد و از سوی دیگر نبض اقتصاد به دست خارج از کشور نیفتد و با تکیه بر درآمد نفت، اقتصاد کشور وابسته جهان نشود.

کد خبر 354587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.