اضافه شدن ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به منطقه ۱۴

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس نو مدل اسکانیا به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان در منطقه ۱۴ اضافه شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به کمک های شهرداری اصفهان در سال گذشته و ابتدای سال جاری، برای نوسازی ناوگان در سال ۹۵، ۹۶ و ۹۷   تعداد ۱۳۶ دستگاه اتوبوس جدید یورو چهار به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان اضافه و به تدریج به خطوط مختلف شهر تزریق شد.

وی افزود: در راستای سیاست های عدالت محوری، ناوگان های نو باید در تمام شهر که قابلیت تردد ناوگان وجود داشت، سرویس دهی به شهروندان را انجام می داد، اما متأسفانه شهروندان در مناطق هفت و ۱۴ محور خیابان‌های لاله، زینبیه و عاشق اصفهانی تاکنون از اتوبوس های نو بهره‌مند نبودند، از این رو با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تعامل با بخش خصوصی فعال در این محورها، تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید برای نخستین بار در محور زینبیه، عاشق اصفهانی، دارک به سمت میدان جمهوری و بالعکس فعال شد تا هدیه‌ای به شهروندان باشد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ابراز امیدواری کرد: شهروندان در حفظ، نگهداری و بهره‌برداری صحیح از اتوبوس‌های شهر کوشا باشند تا بتوانیم دامنه خدمت رسانی به آنها را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: با این توزیع ناگان جدید می توان گفت در تمام معابر اصلی شمال تا جنوب و شرق تا غرب اصفهان اتوبوس‌های نو در حال تردد است و شهروندان را جا به جا می‌کند.

کد خبر 354585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.