اظهارات مقامات آمریکا و اسراییل نشانه عجز آنان در برابر ایران است

شهرضا - امام جمعه شهرضا با اشاره به اظهارات ضد ایرانی مقامات آمریکا و اسراییل، گفت: این سخنان نشانه عجز آنان در رویارویی با ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: تقوای الهی ملاک برتری افراد است و در روز قیامت هر کس به اندازه تقوایی که دارد، درجات قرب الی‌الله را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه کسب ملکه تقوا در دوران جوانی آسان‌تر است، تصریح کرد: جوانانی که عمر خود را صرف عبادت خداوند و کسب ملکات نفسانی و معارف الهی می‌کنند، در دنیا و آخرت رستگار و سعادتمند هستند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امنیت، اقتدار و آسایشی که امروز در سراسر کشور وجود دارد، نتیجه ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و همه باید قدردان آن باشیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس نشان داد، می‌توان با ایستادگی در برابر زورگویی مستکبران، به پیروزی‌های بزرگ دست یافت.

وی گفت: دوران دفاع مقدس مظلومیت ملت ایران و میزان کینه و دشمنی دشمنان را نشان داد.

امام جمعه شهرضا اظهار کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس با تقدیم بهترین فرزندان خود از اسلام و انقلاب و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و پس از آن هم همواره حامی ارزش‌های دینی و انقلابی بودند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد منافع استکبار جهانی در ایران و منطقه از بین برود به همین دلیل از آن زمان تا کنون همواره به دنبال دشمنی با مردم و انقلاب ایران بوده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در اهواز، تاکید کرد: اینگونه اقدامات نشانه حقارت تجزی‌طلبان و دشمنان ملت ایران است و در طول تاریخ انقلاب، همواره با شکست مواجه شده است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اظهارات ضد ایرانی اخیر رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسراییل، تصریح کرد: این سخنان نشانه عجز دشمنان انقلاب در برابر مردم و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: آمریکا بزرگترین دشمن مسلمانان است و در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز همواره با اقدامات گوناگون، سعی در مقابله و مبارزه با مردم داشته است.

وی با بیان اینکه دست رهبران رژیم جعلی اسراییل به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است، اظهار کرد: سیاست‌های ضد بشری آمریکا و اسراییل حتی از طرف متحدان قبلی آنان در اروپا، محکوم شده است.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا دنباله چهار دهه مقابله با انقلاب و ارزش‌های آن است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد مردم را نسبت به انقلاب و مسئولان ناامید کند، اما مردم همواره نشان داده‌اند حامی انقلاب و ارزش‌های آن هستند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: حفظ وحدت، اطاعت از تدابیر ولی فقیه و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان، مهمترین عوامل پیروزی در جنگ جدیدی است که استکبار علیه انقلاب و ملت ایران آغاز کرده است.

کد خبر 354579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.