حمایت از تیم‌های ورزشی در دستور کار شورای شهر است

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای اسلامی دوره پنجم مشهد مقدس از اقدامات گسترش شور و نشاط اجتماعی در شهر مشهد حمایت می‌کند و در این راستا در حمایت از تیم‌های ورزشی پیشگام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان اصولی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه شورای شهر مشهد توجه جدی به رشد و توسعه ورزش در شهر مشهد دارد، اظهار کرد: شورای اسلامی دوره پنجم مشهد مقدس از گسترش شور و نشاط اجتماعی در این شهر حمایت می‌کند و در این راستا در حمایت از تیم‌های ورزشی پیشگام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری مشهد پشتیبان حفظ سلامت و نشاط شهروندان خواهد بود، اضافه کرد: در این راستا یکی از سیاست‌های کلیدی ما در این دوره از مدیریت شهری مشهد توجه به حوزه ورزش و جوانان است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: کوروش صبوریان مدیرکل پیشین ورزش و جوانان خراسان رضوی مدیری بود که توانست با تعامل و همراهی با شهرداری مشهد، برای ورزش و احیای تیم‌های لیگ برتری این شهر موفقیت‌های خوبی را به ارمغان بیاورد.

اصولی خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیرکل جدید نیز با ارتباط و تعامل نزدیک با جامعه ورزشی بتواند برای این حوزه مؤفقیت‌های خوبی به ارمغان بیاورد؛ ما هم در مدیریت شهری در حد توان برای دستیابی این حوزه به پیشرفت‌ پشتیبانی خواهیم کرد.

کد خبر 354577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.