وحدت و انسجام نخستین راه مبارزه با جنگ اقتصادی

سمیرم_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: وحدت و حفظ انسجام در بین ملت و دولت نخستین راه مبارزه با جنگ اقتصادی است.

جواد فصیحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عظمت، آگاهی، بیداری و از خودگذشتگی جوانان در دوران دفاع مقدس باعث شد تا ایران در این جنگ پیروز شود تا ایران اسلامی ریشه دار تر از گذشته به سمت هدف خود گام بردارد.

وی عزت اقتدار آگاهی و سلامت امروز کشور را مرهون هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: عبادت خرسندی تدبیر و دلیری از جمله ویژگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم رزمندگان را با توجه به بیانات مقام عظمای ولایت شیران روز و عابدان شب نامید و افزود: تربیت چنین جوانانی یک فتح‌الفتوح بزرگ است.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای ایران اسلامی افزود: خودباوری در تمامی عرصه ها و ایجاد انسجام در بین مردم و همچنین شفاف شدن ارزش های انقلاب برای مردم و افشای عمق دشمنی مستکبران با ایران اسلامی از جمله دستاورد های جنگ تحمیلی به شمار می آید.

فصیحی خاطرنشان کرد: رشد و پرورش انسان هایی شجاع که گروهی از آنان به فیض شهادت نائل آمدند و گروهی موجب سازندگی و عزت اسلام شدند از دیگر دستاورد های این دوران به شمار می آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم به قدرتمندتر شدن ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: ملت ایران الگویی مناسب برای جهانیان به خصوص کشورهای نیازمند به ایستادگی و مبارزه با ظلم به شمار می آید.

فصیحی راه مبارزه با جنگ اقتصادی حال حاضر را الگو گیری از دوران دفاع مقدس دانست و متذکر شد: وحدت و حفظ انسجام در بین ملت و دولت اولین راه مبارزه با جنگ اقتصادی است.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم عزتمندانه از این برهه زمانی عبور کنیم باید این انسجام وجود داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم الگوگیری از دستورات الهی رانیز یکی دیگر از راه های عبور از مشکلات اقتصادی دانست و افزود: باید در مقابل محتکران قوانین الهی را به صورت کامل اجرا کنیم.

وی مردم گرایی را برای روبه رو شدن با مشکلات اقتصادی مهم دانست افزود: باید برای عبور از مشکلات مردم گرا و فدایی اسلام باشیم و مردم ابزاری در دستور کار قرار نگیرد.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 354532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.