حججی ها نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرده اند

نجف آباد- نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: خداوند جوان مخلصی مانند حججی را به نمایندگی از تمامی شهدای مدافع حرم، مامور کرده تا ما را در این شرایط سخت و پیچده به نوعی احیا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در مراسم نخستین سالگرد تشییع و تدفین پاسدار شهید محسن حججی در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: اولین دلیل انتخاب حججی برای چنین ماموریت حساسی، اخلاص و گمنامی آن شهید بود چراکه هیچگاه به دنبال بالا بردن نام خود نبود امروز همه باید این گونه باشیم. 

وی اضافه کرد: حججی را خدا بزرگ کرد چون او توانسته بود در معرکه جهاد اکبر پیروز شود، عزت و شهرت را خداوند به هر کسی که بخواهد، عطا می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری درباره این شهید از عبارت «حجت خدا» استفاده کرده اند، تصریح کرد: شهید حججی در تمامی زندگی، حجتی تمام و کمال است. دیگر بهانه ای برای عدم انجام وظیفه نداریم و نمی توانیم ظهور و بروز شرایط مختلف را به عنوان توجیهی جهت عدم انجام تکلیف مطرح کنیم.

وی زخمی شدن روح و اعتقاد انسان ها را مهم تر از ترکش های جسمانی دانست و افزود: سومین دلیل عنایت ویژه خداوند به این شهید، این بود که علی رغم تمامی تلاش های دشمن در عرصه های مختلف، شاهد زنده شدن روحیه انقلابی، جهادی و شهادت طلبی وی بودیم، امروز بیش از هر مقطع دیگری به این روحیه نیازمندیم.

حاجی صادقی ادامه داد: هیچ نظام ولایی در طول تاریخ تاکنون ۴۰ سال عمر نکرده، اما نظام جمهوری اسلامی به برکت داشتن جوانانی مانند حججی، در آستانه ۴۰ سالگی است و همین موضوع تمامی توان دشمن را برای ضربه زدن به این حرکت اصیل به میدان آورده است.

وی همچنین به برخی اعترافات دشمنان ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان اعتراف کرده اند که جمهوری اسلامی، مرگ تدریجی ما را رقم زده و سنگ کودکان فلسطینی را به موشک های دور برد تبدیل کرده است. رژیم مجعولی که روزی شعار نیل تا فرات سر می داد، امروز در حال احداث دیوارهای عظیم بتنی با ارتفاع هفت متر در اطراف خود است تا به خیال خام خودش، بتواند موجودیتش را حفظ کند.

کد خبر 354509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.