کربکندی: برای ذوب آهن بازی نمی‌کنم/ برخوردشان خیلی بد بود

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: با دو تیم لیگ برتری خارج استان صحبت کرده‌ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است ولیذبرای ذوب آهن بازی نمی کنم.

افروز کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایطش برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال، اظهار کرد: دو فصل پیش در بازی دربی از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدم که تحت عمل جراحی قرار گرفتم، از تیرماه سال گذشته توانستم تمرینات بدنسازی را شروع کنم و به همین دلیل فصل گذشته نتوانستم در هیچ تیمی حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: امسال با دو تیم خارج استانی صحبت‌ کرده‌ام اما هنوز قراردادی با هیچ‌کدام از آن‌ها نبسته‌ام ولی فکر می‌کنم تا یکی، دو هفته دیگر مشخص می‌شود.

باشگاه ذوب آهن با من برخورد بدی داشت

کربکندی تصریح کرد: از باشگاه ذوب آهن برای فصل پیش‌رو پیشنهاد داشتم اما اصلاً با این باشگاه کار نمی‌کنم چرا که برخوردشان خیلی بد بوده است. باشگاه ذوب آهن از قرارداد دو فصل پیش کمتر از ۱۵ درصد پرداخت کرده، من که بالاترین قرارداد را در بین بازیکنان تیم داشتم فکر می‌کنم دو میلیون تومان برایم واریز کردند و سایر بازیکنان که قراردادشان کمتر از من بوده مبلغ بسیار کمتری دریافتی داشتند و حتی خرج رفت و آمدشان بیشتر از دریافتی آن ها بوده است.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اضافه کرد: حتی باشگاه ذوب آهن هزینه عمل جراحی‌ام را هم پرداخت نکرد، پدرم نسبت به این باشگاه حس خانه را دارد و دهمین دلیل خیلی پیگیر هزینه درمانم نشدم. البته پیگیری‌های اولیه را انجام دادم و چون عکس‌العملی ندیدم دیگر ادامه ندادم.

کربکندی خاطرنشان کرد: از باشگاه سپاهان پیشنهاد نداشتم. قطعاً سپاهان بهتر از تیم‌های شهرهای دیگر است و با توجه به محدودیت‌هایی که دارم حضور در تیم سپاهان برایم بهتر است اما از این تیم پیشنهاد نداشتم.

شاید مستقیماً به تیم ملی بروم  

وی با اشاره به اینکه هدف اولم حضور در المپیک ۲۰۲۰ است، اظهار کرد: ممکن است امسال در مسابقات لیگ بازی نکنم و مستقیماً برای حضور در تیم ملی آماده شوم. با مربیان تیم ملی هم صحبت کرده‌ام و پس از کسب آمادگی بدنی لازم احتمالاً بهمن ماه به تیم ملی اضافه می‌شوم. به غیر از مصدومیتم، مقطعی از زمان هم درگیر پایان‌نامه دانشگاهی و تحصیلم بودم و از یک ماه آینده پس از حدود یکسال و هفت ماه دوری از تمرینات تخصصی، تمرینات توپی و تخصصی را هم شروع می‌کنم.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: امیدوار هستم در ابتدا بتوانم برای المپیک ۲۰۲۰ به تیم ملی کمک کنم و هدف دوم هم این است که بتوانم به تیمی در لیگ برتر کمک کنم. البته با توجه به اینکه هنوز تمرینات تخصصی‌ام را شروع نکردم با تیم‌های لیگ برتری هم که صحبت کرده‌ام قرار است که تا هفته چهارم، پنجم استراحت کنم و از هفته پنجم، ششم یا نیم‌فصل دوم در زمین حاضر شوم.

کد خبر 354501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.