آماده‌باش آتش‌نشانی برای دربی ۸۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: با توجه به قرارگیری در آستانه روز آتش‌نشان، این هفته لیگ برتر فوتبال به نام آتش‌نشانی نامگذاری و برنامه‌هایی نیز برای این روز تدارک دیده شده است.

به گزارش ایمنا، جلال ملکی با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور برگزاری دربی ۸۸ پایتخت، اظهار کرد: این مسابقه امروز _پنجشنبه پنجم مهرماه_ از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سازمان آتش‌نشانی نیز مانند همیشه تمهیدات ویژه‌ای برای این بازی تدارک دیده است.

وی با اشاره به آماده‌باش تمام‌ ایستگاه‌های سطح شهر تهران، افزود: ایستگاه شماره ۲۰ که در محوطه ورزشگاه آزادی قرار دارد در حالت آماده‌باش ویژه است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در ورزشگاه آزادی نیز ۱۱ خودروی سبک و سنگین، پنج موتور سیکلت و یک گروه ۵۰ نفره از آتش‌نشانان حرفه‌ای از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در محل‌های مختلف ورزشگاه از جمله در ورودی‌ها، راهروها، پارکینگ‌ها، اتوبان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد، گفت: این نیروها تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن ترافیک در معابر حضور خواهند داشت.

ملکی از تماشاگران خواست مانند همیشه همکاری خوبی با نیروهای امدادی داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد با حفظ خونسردی مراتب را به اکیپ‌های مستقر آتش‌نشانی اعلام کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به هفتم مهرماه روز ملی آتش‌نشان، گفت: با توجه به اینکه در آستانه این روز قرار داریم این هفته از لیگ برتر به نام آتش‌نشانی نامگذاری شده است.

کد خبر 354481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.