دستگیری توزیع کنندگان داروهای تقلبی و غیرمجاز/ انبار احتکار پوشک بچه کشف شد

رییس پلیس امنیت استان اصفهان گفت: فردی که اقدام به تهیه و توزیع داروهای غیر مجازو قاچاق می کرد در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از محله‌های حاشیه شهر اصفهان اقدام به تهیه و توزیع داروهای تقلبی و غیر مجاز می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۲۰ لیتر شربت متادون معادل ۲۰کیلوگرم، بیش از ۱۳ هزار انواع قرص های غیر مجاز و قاچاق و ۵۰۰ عدد شیشه خالی شربت برای فروش متادون را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهم اصلی پرونده با مشاهده ماموران قصد داشت از طریق پشت بام منزل فرار کند که با اقدام سریع و به موقع ماموران دستگیر شد.

وی از دستگیری یک زن که با متهم در توزیع داروها همکاری می کرد خبر داد و گفت: هر دو متهم دستگیر شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

شناسایی انبار احتکار پوشک بچه در مبارکه

سرهنگ احمد نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه گفت: با اجرای مرحله دیگری از عملیات مرصاد ۱۱ که به منظور مقابله با محتکران و کشف انبارهای احتکار کالا در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان طراحی شده ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه موفق به شناسایی احتکار تعداد زیادی پوشک بچه در یک منزل شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان اداره صنعت و معدن از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد ۲ هزار و ۲۸۰ بسته پوشک بچه و ۲۸۸ بسته دستمال مرطوب احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با بیان اینکه دپوی این مقدار پوشک بچه کمیاب در یک منزل و عدم اطلاع آن به اداره صنعت، معدن و تجارت، احتکار بودن آن را به اثبات می رساند، گفت: ارزش این محموله برابر اعلام نظرکارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ نیکبخت خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و مالک این محموله احتکاری جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 354478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.