حال خوب ذوب آهن، در گرو پیروزی بر نفتی ها/کاپیتان های تیم ملی به هم رسیدند

هفته هشتم لیگ برتر کشور، روز جمعه با ۵ بازی پیگیری می شود که در مهم ترین آن ها، ذوب آهن برابر صنعت نفت قرار می گیرد و پدیده میهمان پارس جنوبی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر ایران روز جمعه - ۶ مهرماه ۱۳۹۷ - با ۵ بازی پیگیری خواهد شد که در ادامه این دیدارها را بررسی می کنیم.

تراکتورسازی - استقلال خوزستان؛ تبریزی ها بدون مربی به دنبال موفقیت

تراکتورسازی پس از رفتن جان توشاک، در دیدار برابر پدیده صدرجدولی به تساوی رسید و حالا می خواهد در زمین خودی، به اولین پیروزی بعد از خروج مربی ولزی برسد. آن ها که در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده ششم هستند، در برابر استقلال خوزستانی قرار می گیرند که در هفته گذشته ذوب آهن را شکست داد و با روحیه خوبی به تبریز می آیند. خوزستانی ها در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان؛ تلاش ذوبی ها برای دوباره بردن!

تیم امید نمازی هفته هاست که شرایط خوبی ندارد و در هفته گذشته نیز در برابر استقلال خوزستان شکست خورد تا به رده نهم جدول سقوط کنند. حالا شاگردان نمازی، در برابر تیم رده چهاردهمی صنعت نفت قرار خواهند گرفت و این امید را دارند که دوباره به روند پیروزی بازگردند و از این بحران خارج شوند.

نساجی مازندران - سایپا؛ کاپیتان های تیم ملی بهم رسیدند

تیم جواد نکونام در هفته گذشته توانست در خانه استقلال را متوقف کند اما همچنان شرایط خوبی در جدول ندارد و با ۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند. در طرف دیگر، سایپا تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر است و حالا می خواهد در قائمشهر به یک پیروزی دیگر برسد تا در صورت لغزش تیم های بالاسری به رده های بالاتر صعود کنند.

پارس جنوبی جم - پدیده مشهد؛ راه تثبیت صدرنشینی از جم می گذرد

شاگردان یحیی گل محمدی، در هفته قبل برابر تراکتورسازی متوقف شدند تا اختلاف آن ها با تیم های پایینی کمتر شود. اما آن ها خوب می دانن که باید پارس جنوبی را شکست دهند تا صدرنشینی خود را در لیگ برتر تثبیت کنند. در طرف دیگر پارس جنوبی هشت امتیازی در رده هشتم قرار گرفته و به این پیروزی خانگی احتیاج دارد. همچنین مهدی تارتار نمی خواهد در مقابل چشم هواداران امتیاز از دست بدهد و سعی دارد با شکست تیم صدر جدول چند رده ای در جدول صعود کند.

پیکان - سپیدرود رشت؛ آقا معلم، چالش جدید علی کریمی

شاگردان مجید جلالی که با ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند در مقابل تیم علی کریمی می ایستند. سپید رود که پس از ورود این مربی بهتر کار کرده، در هفته تا دقیقه ۹۰ پرسپولیس مدعی را متوقف کرده بود. حالا علی کریمی به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر برابر پیکان خواهد بود که با توجه به میزبانی این تیم از پیکان محتمل به نظر می رسد

کد خبر 354472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.