حادثه تروریستی اهواز بار دیگر مظلومیت ملت ایران را نشان داد

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: حادثه تروریستی اهواز بار دیگر مظلومیت ملت ایران را ثابت کرد و نشان داد اگر دشمنان فرصتی پیدا کنند، از انجام هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، تصریح کرد: مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بارها حوادثی از این نوع را تجربه کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حملات تروریستی بیگانه نیستند، اظهار کرد: در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بارها دشمنان انقلاب جان ومال مردم انقلابی ایران را هدف حملات تروریستی قرار دادند.

فرماندار شهرضا گفت: حادثه تروریستی اهواز بار دیگر مظلومیت ملت ایران را ثابت کرد و نشان داد اگر دشمنان فرصتی پیدا کنند، از انجام هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کنند.

رفیعی نژاد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان برای صیانت از خاک کشور و ارزش‌های دینی و انقلابی است، تصریح کرد: مردم ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم خون و مال و فرزندان خود، در برابر تهاجم دشمن مقاومت کردند.

وی با اشاره به عزاداری هیئات مذهبی این شهرستان در ایام عزاداری امام حسین(ع)، تأکید کرد: مهمترین ویژگی عزاداری هیئات مذهبی این شهرستان، دوری از خرافات است که نشان‌دهنده فعالیت مستمر فرهنگی و مذهبی در طول سالیان گذشته است.

فرماندار شهرضا با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، خاطرنشان کرد: سخنرانی غرورآفرین رییس جمهور ایران به جهانیان ثابت کرد، سخن ملت ایران مبتنی بر منطق و استدلال دقیق است.

رفیعی نژاد ادامه داد: سخنرانی رییس جمهور آمریکا پرده ریاکاری سران این کشور را کنار زد و جهانیان دانستند که رهبران این کشور از قدرت مادی برای زورگویی به دیگر ملت‌ها استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت اهتمام مسئولان به ترویج فرهنگ اقامه نماز، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مورد تهاجم فرهنگی گسترده دشمن قرار گرفته‌اند، بنابراین در چنین شرایطی کوتاهی در انجام فعالیت‌های فرهنگی، گناهی نابخشودنی است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه مهمترین بحران جهانی فقدان معنویت است، تصریح کرد: این بحران از غرب آغاز شده و به دیگر کشورها سرایت کرده است.

رفیعی نژاد ترویج فرهنگ اقامه نماز را زمینه‌ساز کاهش معضلات اجتماعی دانست و افزود: وقتی کسی با وجود برخورداری از میلیاردها سرمایه مادی، باز هم ارزاق عمومی را احتکار می‌کند، نشان می‌دهد که هیچ اثری از معنویت و خداباوری در وی وجود ندارد.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از نظرات کارشناسی در ترویج فرهنگ اقامه نماز، اظهار کرد: روش‌های سنتی در این زمینه جوابگوی نیاز جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان نیست.

فرماندار شهرضا گفت: کمک‌های فرهنگی ادارت شهرستان باید به ستاد اقامه نماز و برای ترویج این فریضه الهی باشد.

کد خبر 354450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.