پزشکیان: حادثه تروریستی اهواز در جلسه غیر علنی یکشنبه بررسی می شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت‌: مجلس هفته آینده مشکلات استان خوزستان و همچنین مسائل اقتصادی کشور را با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، به دنبال تجمع تعدادی از نمایندگان در جایگاه هیات رییسه و درخواست از پزشکیان -که اداره جلسه را در غیاب لاریجانی بر عهده داشت- برای غیرعلنی کردن مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل خوزستان و مشکلات اقتصادی کشور، پزشکیان گفت که این جلسه یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است هیات رییسه از وزارت اطلاعات و ارگان‌های مختلف دعوت کند و به بررسی مساله‌ خوزستان و مشکلات اقتصادی بپردازد. جمع‌بندی آن را در روز یکشنبه در صحن مجلس شورای اسلامی ارائه می‌دهیم و از مسئولان هم دعوت خواهیم کرد.

قابل ذکر است که تصمیم پزشکیان در شرایطی اعلام شد که فردین فرمند، نماینده میانه از ابتدای جلسه علنی امروز چهارشنبه -۴ مهر- مقابل جایگاه هیات رییسه ایستاد و خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات اقتصادی کشور شد. با ادامه تحصن یک ساعته این نماینده مجلس و به دنبال آن درخواست‌های مکرر تعدادی از نمایندگان استان خوزستان از رییس جلسه برای بررسی مشکلات این استان پزشکیان برای بار دوم واکنش نشان داد و اعلام کرد یکشنبه آینده جلسه غیرعلنی را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 354401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.