ایران همیشه روی سکوی بازی‌های پاراآسیایی است/برای مدال طلا می جنگیم

ملی‌پوش اصفهانی تیم والیبال نشسته ایران گفت: انگیزه زیادی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که خوشرنگ‌ترین مدال را برای ایران به ارمغان آوریم.

زینب ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد شرایط حضورش در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، اظهار کرد: از امروز آخرین مرحله اردوهای آمادگی در تهران آغاز شد، این اردو متصل به اعزام است و تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: از آمادگی خوبی برخوردار هستیم و انگیزه زیادی برای حضور در این دوره از بازی‌ها داریم چراکه همیشه یکی از سکوهای آسیایی متعلق به ایران بوده و امیدواریم امسال مدال خوشرنگ‌تری به دست آوریم.

ملکی با بیان اینکه جاکارتا سومین حضورم در بازی‌های پاراآسیایی است، تصریح کرد: در بازی‌های گوانجو بر سکوی سوم ایستادیم و در بازی‌های اینچئون هم نایب قهرمان شدیم و مدال نقره را برای ایران به ارمغان آوردیم.

عضو اصفهانی تیم ملی والیبال نشسته ایران خاطرنشان کرد: چین حریف خیلی قدَری است اما مطمئناً ما هم کم نمی‌گذاریم و با تمانم وجود می‌جنگیم که بتوانیم خوشرنگترین مدال که طلا است را برای کشورمان کسب کنیم.

وی اضافه کرد: ژاپن هم تیم خوبی دارد، آن ها میزبان پاراالمپیک ۲۰۲۰ هستند و قطعاً تلاش زیادی می‌کنند تا نتیجه بگیرند. اما تیم ایران قوی‌تر از ژاپن است، بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم و امیدوارم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

ملکی در مورد برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی اصفهان، اظهار کرد: این مراسم‌ها می‌تواند انگیزه خوبی برای ورزشکاران باشد و حضور مسئولان در مراسم‌ها برای ورزشکاران باعث دلگرمی است.

کد خبر 354382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.