نصر اصفهانی: شرایط زندگی خوب برای شهروندان فراهم شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید شرایط زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کرد تا آنها از زندگی در شهر لذت ببرند و روز به روز دلگرم‌تر و خوش بین‌تر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس  با عنوان " شناسنامه شهر " و رونمایی از سردیس شهیدان خرازی و غازی که در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امشب شب بسیار عزیزی به لحاظ زمان و مکان است؛ ایام محرم و هفته دفاع مقدس است و از سوی دیگر این مراسم در جوار شهدای عزیز و کسانی برگزار می شود که با  قهقهه مستانه و شادی وجودشان از درگاه الهی روزی با ارزشی را دریافت کردند.

وی افزود: بودن در کنار شهدا به ما درس زندگی می‌دهد و می آموزد که در دنیای کنونی چگونه زندگی کنیم. ما نیز باید همان گونه که آنها در مقابل سختی‌ها ایستاده وخم به ابرو نیاوردند، مقاومت کنیم و پیرو راه آنها باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهدا برای دفاع از مرز و بوم و ناموس مردم سنگ تمام گذاشتند، اظهار کرد: امروز ما مسئولان هستیم که باید آرمان‌های شهدا را استخراج و به مرحله اجرا بگذاریم.

وی با بیان اینکه شهدا لحظه ای در ماموریت خود دچار شک و تردید نشدند، افزود: رزمندگانی که امروز در گلزار شهدا آرمیده‌اند در سخت‌ترین شرایط دچار شک نشدند.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه شهدا با مال و جان خود جهاد کردند و در زندگی خود همواره راستگو بودند، گفت: باید سعی کنیم شرمنده شهدا نشویم، ما به عنوان مدیران شهری وظیفه داریم بهترین ها را به تاسی از شهدا برای شهروندان فراهم کنیم و تلاش کنیم مردم همواره شهدا را یاد کنند.

وی افزود: دارایی های ارزشمند امروز ما شامل رفاه، آسایش و امنیت، ثمره جان فشانی شهدا و تلاش شبانه روزی جانبازان و آزادگان است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید شرایط زیست خوب برای شهروندان فراهم شود تا آنها از زندگی در شهر لذت ببرند و روز به روز دلگرم‌تر و خوش بینتر باشند.

کد خبر 354355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.