سال ها انتظار برای افتتاح مدرسه ارشاد شهر زاینده رود

لنجان-شهردار زاینده رود گفت: افتتاح مدرسه ارشاد شهر زاینده رود پس از گذشت ۲۰ سال یکی از مهمترین خواسته های مردم این شهر بوده و انتظار می رود این مهم با سرعت هرچه بیشتر به ثمر برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، ابوالفضل توکلی در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: مسیر توسعه پایدار و متوازن در کشور با سرمایه گذاری و تقویت آموزش و پرورش محقق خواهد شد و اگر می‌خواهیم فرهنگ کشور رشد کند، باید در آموزش و پرورش هزینه شود و هزینه کردن در آموزش و پرورش یک نوع سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: سرمایه کشورها از سه جز، سرمایه انسانی، فیزیکی و طبیعی تشکیل شده که مهمترین آن نیروی انسانی است و این مهم شاخصه توسعه‌یافتگی جوامع به‌شمار می‌آید که آن را آموزش و پرورش تامین می‌کند.

شهردار زاینده رود تصریح کرد: با تمام ظرفیت های خوبی که در شهرستان لنجان وجود دارد، متأسفانه بعضی از فضاهای آموزشی در شرایط نامساعدی قرار دارند و امید است با تلاش‌های انجام گرفته شاهد مرتفع شدن این مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: بهینه‌سازی فضاهای آموزشی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان ارشد شهرستان و استان اصفهان است، از این جهت امیدواریم برای اتمام پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش و تجهیز این مدارس شاهد کمک و مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی باشیم تا مشکلات مدارس شهر زاینده رود نیز مرتفع شود.

توکلی اضافه کرد: با توجه به عدم تحقق تعهد فردی که به عنوان خیر مدرسه ساز به این عرصه ورود پیدا کرده بود، تکمیل و اجرای پروژه مدرسه ارشاد شهر زاینده رود سالیان سال به طول انجامید و موجب مطالبه فراوان مردم شهر از مدیریت شهری شد.

وی عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر زاینده رود در دوره پنجم با برگزاری جلسات متعدد توانست با تعامل اداره کل نوسازی خلعیت فرد خیر را اخذ کرده و مقرر شده توسط پیمانکار اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان با اعتبار دولتی آغاز بکار کند.

شهردار زاینده رود خاطرنشان کرد: به ثمر نشستن این پروژه پس از گذشت ۲۰ سال یکی از مهمترین خواسته های مردم شهر زاینده رود بوده و انتظار می رود این مهم با سرعت هرچه بیشتر به ثمر برسد.

کد خبر 354326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.