توقف دردسرساز تاکسی‌ها در ورودی خیابان‌ها

توقف تاکسی‌ها در میدان‌های شهر و به ویژه ورودی خیابان‌ها ترافیک عبوری را برای سایر رانندگان سنگین می‌کند، بهتر است تاکسی‌ها در ایستگاه‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده، توقف کنند تا هم مسافران با امنیت خاطر بیشتری سوار شده و هم مسیر تردد برای دیگران مسدود نشود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت ۲۰ - مسیر غرب به شرق پل روگذر خیابان امام خمینی درگیر رفت و آمد زیاد است، در محور غرب به شرق بلوارکشاورز نیز تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

مسیر غرب به شرق پل روگذر خیابان امام خمینی درگیر رفت و آمد زیاد است، در محور غرب به شرق بلوارکشاورز نیز تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد.

در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهیدخرازی ترافیک بسیار سنگین است و هر لحظه به ترافیک خودروها افزوده می‌شود، البته در افزایش ترافیک این اتوبان تغییر ناگهانی مسیر خودروها بسیار تاثیرگذار است.

در مجموعه پل های غدیر و شمال پل ابوذر حدفاصل پل ابوذر تا میدان انقلاب تردد خودروها به خوبی انجام می‌شود، مسیر بین پل ابوذر تا پل فلزی نیز آمد و شد خودروها متعادل است.

خیابان کاوه منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است.

اگر قصد دارید در مسیر میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا حرکت کنید، در ترافیک قابل توجهی گرفتار خواهید شد، این در حالی است که در خیابان کاوه روبه روی ترمینال کاوه خبر خاصی از ترافیک نیست.

در مسیر چهارراه شریعتی به سمت خیابان چهارباغ بالا ترافیک روان است، اما از میدان آزادی به سمت خیابان سعادت آباد تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

در خیابان شمس آبادی حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان عباس آباد پارک دوبل خودروهایی که بیشتر برای مراجعه به مطب پزشکان به این نقطه از شهر سفر کرده‌اند، باعث ایجاد ترافیک شده است.

کد خبر 354317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.