نارضایتی مردم از وجود تبعیض است

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نارضایتی مردم از کمبود منابع مالی نیست، بلکه از وجود تبعیض و ناعدالتی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، رضا کریمی در جلسه علنی امروز سه شنبه-۳ مهر- مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود خاطرنشان کرد: لزوم هماهنگی تیم اقتصادی دولت یکی از اولویت‌هاست و علیرغم تاکید مردم و وکلای ملت، برای تغییر تیم اقتصادی اقدامی انجام نشد. در شرایط کنونی که کشور گرفتار جنگ اقتصادی است بایست آرایش تیم اقتصادی نیز تغییر می کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید با مدیریت جهادی صدای واحدی ایجاد می کرد، ناهماهنگی تیم اقتصادی شیرازه اقتصاد کشور را به هم ریخته و نابسامانی های اقتصادی موجود ناشی از عملکرد نا موزون تیم  اقتصادی است.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توزیع عادلانه منابع، امکانات و منابع ملی خواسته جدی مردم است، نارضایتی مردم از کمبود منابع مالی نیست، بلکه از وجود تبعیض و ناعدالتی در جامعه است.

کریمی تاکید کرد: یکی از ارکان انقلاب اسلامی که در اصل سوم قانون اساسی به آن پرداخته شده، رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای مردم در همه حوزه های مادی و معنوی است؛ اما متاسفانه توزیع ناعادلانه بودجه و اعتبارات در استان ها و حتی در بین  دستگاه های دولتی را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: روسای قوای سه گانه باید به توسعه و تحکیم برادری و اجرای عدالت میان ملت کمک کنند. مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام راحل(ره)، بنیاد برکت، متولیان آستان قدس رضوی  و تمامی بخش های اقتصادی مرتبط با دستگاه های حاکمیتی باید اقدامات لازم برای سرمایه گذاری‌، ایجاد اشتغال و فعالیت های اقتصادی در استان های کم تر توسعه یافته را انجام دهند.

کد خبر 354300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.