مطالبه مردم نطنز رفع مشکلات زیرساخت های ارتباطی است

نطنز- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شهرستان نطنز به عنوان باغ شهر تاریخی ظرفیت بسیار بالایی در جهت جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد که توسعه آن نیازمند تقویت حوزه ارتباطات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، محمد آذری جهرمی صبح امروز(سه شنبه) در سفر به این شهرستان در جمع مدیران و دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار کرد: مشکلات حوزه زیرساخت ارتباطی به عنوان یک مطالبه در سطح شهرستان نطنز وجود دارد چرا که توسعه زیرساخت ها، زیر بنا و پایه و اساس سایر مجموعه ها است.

وی شهرستان نطنز را از نظر دارا بودن ظرفیت های گردشگری بسیار غنی دانست و افزود: برنامه ریزی دقیق از سوی مسئولان استانی و شهرستان برای استفاده از ظرفیت ها اهمیت ویژه ای دارد، البته در این راستا دولت نیز حمایت لازم را خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: شهرستان نطنز به عنوان باغ شهر تاریخی ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد که توسعه آن نیازمند تقویت حوزه ارتباطات است.

آذری جهرمی وضعیت شهرستان نطنز را در حوزه ارتباطات مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در دو ماه گذشته هشت سایت ویژه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح شهرستان راه اندازی شده است و اکنون تعداد ۲۰ روستا در بخش مرکزی از ارایه خدمات ارتباطی تلفن ثابت بی بهره هستند که بزودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: تعداد شش روستا در بخش مرکزی نطنز فاقد امکانات تلفن همراه هستند که با همکاری شرکت مخابرات این مشکل نیز برطرف می شود.

کد خبر 354281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.