نوروزی: اصفهان آماده استفاده از دانش متخصصان و کارشناسان است

شهردار اصفهان با بیان اینکه این شهر آماده استفاده از دانش و توان متخصصان و کارشناسان است، گفت: از دانش و تعامل بخش‌خصوصی و پتانسیل‌های آن می‌توان در جهت بهبود زندگی مردم استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه دوشنبه در آیین معرفی نخستین پارک فناوری و نوآوری صنعت ساختمان و صنایع وابسته اظهار کرد: ساخت و ساز در شهر اصفهان یک پدیده تازه نیست؛ اصفهان به عنوان شهر تاریخی و میراثی در طول تاریخ نوآوری و خلاقیت داشته است.

وی افزود: این شهر در کنار زاینده رود شکل گرفته است، اما متاسفانه امروز این رودخانه خشک شده و به ناچار باید با این وضعیت، زندگی ادامه پیدا کند.

نوروزی تصریح کرد: اصفهان شهری خلاق با انسان‌های خلاق و نوآور است، بنابراین با خلاقیت و نوآوری باید سبک زندگی امروزی با نگاهی به مصالح و سبک‌های جدید تغییر کند.

شهردار اصفهان از بخش خصوصی برای برگزاری این همایش‌ تشکر کرد و گفت: با استفاده از تکنولوژی‌، ایده‌، خلاقیت‌ و نوآوری‌ها زندگی بهتری خواهیم داشت، همچنین نویدی خواهد بود برای جوانان تا با ایده پردازی خلاقیت خود را نشان دهند.


نوروزی از پورفسور مارگ و همه کسانی که در این همایش حضور پیدا کردند تشکر کرد و ادامه داد: در حالی‌که ابر قدرت‌ها با تحریم شرایط سختی را برای کشور ایجاد کرده‌اند، از دانش و تعامل بخش‌خصوصی و پتانسیل‌های آن می‌توان در جهت بهبود زندگی استفاده و زمینه را برای کنفرانس‌ها و برنامه‌های مشترک فراهم کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: برای حرکت و جهشی نو باید از اندیشمندان و صاحبان سرمایه و نوآوران استفاده کنیم، در این راستا باید با بخش‌خصوصی تعامل منطقی داشته باشیم.

نوروزی تاکید کرد: باید به فکر ساختن شهر بود، امروز شرایط سخت است، اما نباید مایوس شد، لازم است در این شرایط باورها را تحت تاثیر قرار داد، باید از این جمع‌ها و افراد صاحب فکر و اندیشه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید از آنانی که نیت خیرخواهانه برای آبادانی کشور و زندگی بهتر مردم دارند، پشتیبانی کرد، گفت: با وجود مشکلات باید راهکارهای بهتری برای زیست و رفاه مردم فراهم کرد، بنابراین امیدواریم این همایش‌ها بتواند نقش موثرتری در رونق اقتصاد شهر، ساخت و ساز و کار آفرینی داشته باشد.

کد خبر 354226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.