توسعه دیجیتال در صدر برنامه های اقتصادی دولت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر لزوم توسعه اقتصادی دیجیتال در کشور، گفت: توسعه دیجیتال در صدر برنامه های اقتصادی دولت است و این امکان را نه تنها در اصفهان بلکه در تمام کشور دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز (دوشنبه) در دیدار با فعالان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه باید برای همه خلاقیت ها فضای مناسب رشد ایجاد کنیم، اظهار کرد: اگر بخواهیم تحول دیجیتال رشد کند و اقتصاد دیجیتال سهم قابل توجهی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص دهد نهاد سازی یکی از ارکان آن است.

وی افزود: بی شک نقش پارک های علم و فناوری برای ایجاد اکوسیستم و زیست بوم توسعه اقتصاد دیجیتال اجتناب ناپذیر است و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان انصافاً یک مدل موفق در کشور است که با یک روش خوب و کاملاً علمی شکل گرفته است.

آذری جهرمی اضافه کرد: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در تمام این سال ها محصولات خوبی ارائه داده و فعالیت های آن انصافاً مثال زدنی است.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های خوب شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: این شهرک و فضای علمی ایجاد شده در آن سرمنشأ توسعه و تبادل نظر است و برای مجموعه مدیریتی این شهرک آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به رصد مطالعه ماهانه گزارش محصولات علمی شهرک فناوری اصفهان، گفت: هدف از بازدید امروز من از این مکان تنها خداقوت گفتن به اهالی علمی این شهرک در اصفهان است و شخصاً محصولات این شهرک را همواره رصد کردم.

کد خبر 354206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.