خبرنگاران طلایه‌داران مقابله با نبرد رسانه‌ای دشمن هستند

شهرضا - فرماندار شهرضا با بیان اینکه دشمن در شرایط فعلی نبرد رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، طلایه‌داران مقابله با نبرد رسانه‌ای دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی‌نژاد امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن با همه ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار دارد به دنبال تخریب جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سکوت جایز نیست.

وی با بیان اینکه دشمن در شرایط فعلی نبرد رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده است، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه، طلایه‌داران مقابله با نبرد رسانه‌ای دشمن هستند.

فرماندار شهرضا تاکید کرد: مسئولان در هر جایگاهی قرار دارند، باید در حوزه وظایف خود شرایط سخت قبل از انقلاب را با پیشرفت‌های بعد از پیروزی انقلاب، مقایسه و مطرح کنند.

رفیعی نژاد وقوع انقلاب اسلامی را از نتایج واقعه کربلا دانست و افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران  بسیار به قیام اباعبدالله الحسین(ع) شبیه است.

وی خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) برای برپایی حق و حقیقت و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، به همین دلیل آن حضرت مورد احترام همه آزادگان و مومنان جهان هستند.

فرماندار شهرضا اظهار کرد: امام حسین(ع) یکی از مهمترین وجوه اشتراک همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی است.

رفیعی نژاد ادامه داد: در شرایط فعلی و باتوجه به تهاجم گسترده دشمنان، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین معروف و بدگویی از آن، بزرگترین منکر است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که جهان در میان قدرت‌های استکباری تقسیم شده بود، امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، ادبیات جدیدی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی را عرضه کرد.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان برای صیانت از ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی و تمامیت ارضی کشور از جان و مال و علایق خود گذشتند و امروز ما میراث‌داران ایثارگری آنان هستیم.

رفیعی نژاد با بیان اینکه وحدت مردم در دودان دفاع مقدس، جبهه‌های کفر و استکبار را درهم شکست، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی هم حفظ وحدت و انسجام ملی و ولایتمداری ضامن غلبه بر مشکلات و دسیسه‌های دشمنان است.

کد خبر 354178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.