فیبرنوری زودتر از چادرها به نقش جهان رسید

با حضور معاون وزیر ارتباطات، شبکه فیبر نوری و مخابراتی ورزشگاه نقش جهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسین دهدشتی در مراسم افتتاح و بهره برداری از شبکه فیبرنوری ورزشگاه نقش جهان که صبح امروز -۲ مهرماه- برگزار شد گفت: پس از عقد تفاهمی بین شرکت فولادمبارکه، باشگاه سپاهان و حوزه مخابرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شبکه فیبر نوری ورزشگاه نقش‌جهان تکمیل و برای ارائه خدمات بهتر به هواداران و اصحاب رسانه از همین امروز آماده بهره برداری است.

معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حمایت های فولادمبارکه الگوی صنعتگران است و من از این بخش خصوصی تشکر می کنم. صنایع به غیر از تولید مسئولیت اجتماعی هم دارند و می بایست وظایف خود را در حمایت از ورزش انجام دهند.

وی تصریح کرد: افتتاح این طرح در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان ابتدای کار ما خواهد بود، برای رسیدن به اهداف‌مان باید مسئولان ورزش کشور و سایر ورزشگاه‌ها ابراز تمایل کنند ولی ما برای اجرای این طرح در سایر ورزشگاه‌های ایران آمادگی کامل داریم.

دهدشتی ادامه داد: اقداماتی در ورزشگاه آزادی صورت گرفته، احتمالا این ورزشگاه دومین ورزشگاهی خواهد بود که از این امکان برخوردار می‌شود و در هر بخشی که در زمینه ورزش زمینه های مناسب فراهم شود، ما هم به وظایف خود عمل می کنیم.

کد خبر 354167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.