۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
فرهنگ ترافیک را پاس بداریم

خیابان‌های یک‌طرفه برای عده‌ای از رانندگان تفاوت چندانی با خیابان‌های دو طرفه ندارد، بخشی از ترافیک شهر حاصل همین تخلفات آشکار و پنهان است؛ بیایید فرهنگ عبور و مرور و ترافیک را پاس بداریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یک‌شنبه ساعت 19 –  خیابان لاهور رفت و آمد روانی دارد، از بزرگراه شهید صیاد شیرازی وقتی وارد خیابان جی به سمت پروین شوید، بار ترافیکی پرحجم است و به دلیل وجود ترافیک سنگین، تعدادی از خودروها وارد مسیرBRT  شده، غافل از اینکه دوربین‌های نظارت تصویری مراقب تخلفات رانندگی است.

بر اساس این گزارش، مسیر خیابان کاوه حدفاصل پل چمران تا پایانه مسافربری کاوه رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، به ویژه در حوالی پایانه که تخلف پارک دوبل خودروها عامل اصلی تشدید ترافیک است.

زیرگذر میدان امام علی(ع) در مسیرهای منتهی به خیابان‌های عبدالرزاق و هاتف بسیار شلوغ، اما خروجی این میدان به سمت میدان احمدآباد خلوت است.

خیابان نشاط حدفاصل چهارراه شکرشکن تا چهارراه نقاشی ترافیک سنگینی دارد، اما میدان احمدآباد و خیابان‌های بزرگمهر و سروش رفت و آمد روان است.

دقایقی پیش در میدان آزادی یک‌ دستگاه خودرو سواری نیسان دچار خرابی شد و ترافیک اطراف این میدان را افزایش داد.

خیابان‌های یک‌طرفه برای عده‌ای از رانندگان تفاوت چندانی با خیابان‌های دو طرفه ندارد، بخشی از ترافیک شهر حاصل همین تخلفات آشکار و پنهان است، بیایید فرهنگ عبور و مرور و ترافیک را پاس بداریم.

شمال به جنوب اتوبان شهید خرازی ترافیک نیمه سنگینی دارد، اما در اتوبان‌های شهیدآقابابایی و شهید اردستانی رفت و آمد خودروها به خوبی انجام می‌شود.

در مسیر رفت و برگشت خیابان شیخ صدوق شمالی، تردد خودروها به سختی انجام می‌شود که یکی از دلایل آن پارک دوبل خودروها و تغییر ناگهانی مسیر رانندگان است.

کد خبر 354112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.