غارت بیت المال در سازمان خصوصی سازی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تاراج بیت المال در سازمان خصوصی سازی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، سید جواد حسینی کیا امروز یکشنبه-۱ مهر- در تذکر شفاهی خود در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهوری گفت: در زمان حضرت علی (ع) زمانی که عقیل از بیت المال پولی درخواست کرد، امیرالمومنین سیخ داغی روی دست او گذاشت، اما متاسفانه در حال حاضر در دولت به اشکال مختلف بیت المال به تاراج می رود و صدای کسی در نمی آید.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پالایشگاه کرمانشاه با عظمتی که دارد در حال حاضر با وجود ۳۰ درصد بیکاری در استان به تاراج رفته است، همچنین سیلوی استان کرمانشاه و شهرستان سنقر غارت شده است.

وی تاکید کرد: این سیلو ظرفیت ۱۰۰ مغازه را دارد که بیش از ۱۰ میلیارد تومان می ارزد، ۹ واحد مسکونی به ارزش ۳ میلیارد تومان دارد، اما در مجموع به مبلغ ۵.۵ میلیارد تومان فروخته شده است. چندین بار به دفتر رییس جمهور نامه نوشتیم که به دلایل اقتصادی حاکم بر کشور این سیلو فروخته نشود، اما از طرف مسئولان توجهی نشد.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: چرا سازمان خصوصی سازی به محلی برای تاراج و غارت بیت المال تبدیل شده و صدای کسی در نمی آید؟ چه زمانی می خواهید این سازمان را از فساد پاک کنید؟

کد خبر 354088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.