برای مبارزه با جهل باید آگاه باشیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه برای مبارزه با جهل باید آگاهی داشت، گفت: با علم آموزی، تحصیل و طلبگی آگاهی به دست می‌آید. با آگاهی هر دستوری را بدون تحلیل نمی‌پذیریم. متفکر بودن محبت بزرگی از سمت خداوند متعال است.

حمیدرضا طباطبایی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در "آیین شکوهمند زنگ بازگشایی و زنگ مقاومت" با بیان اینکه  نظام آفرینش مبتنی بر آغاز و پایان  است و خداوند متعال این  چرخه را در  طبیعت مادی به جهانیان نشان داده است، اظهار کرد: مهرماه آغاز سال تحصیلی جدید و در تابستان به پایان می‌رسد.  مهرماه فصل برگ ریزان، زمستان فصل مقاومت، بهار فصل تولد دوباره و تابستان فصل به تکامل و ثمر نشستن است.

وی افزود: مهرماه آغاز سال تحصیلی جدید نیز هست و باید طبیعت را الگو قرار داد که رکن اصلی آن تزکیه است؛ باید از تعلقات مادی گذشت، خودسازی کرد تا به ثمر نشست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه برای مبارزه با جهل باید آگاهی داشت، گفت:با علم آموزی، تحصیل و طلبگی  آگاهی به دست می‌آید. با آگاهی هر دستوری را بدون تحلیل نمی‌پذیریم. متفکر بودن محبت  بزرگی از سمت خداوند متعال است.

وی اضافه کرد: همیشه باید محبت  خداوند را به‌خاطر آورد "بسم الله الرحمن الرحیم"  کلید رستگاری در دنیا و آخرت، محبت است.

طباطبایی با بیان اینکه کلید اصلی و میانبر محبت به  دیگران است، افزود: امروز روز اول مهر و روز مهرورزی است.به عنوان نماینده هیئت دولت در این مراسم حضور یافته‌ام تا قدردان فعالیت‌های صورت گرفته برای سال تحصیلی جدید باشم .

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه خیلی از افراد در جامعه خدمت می کنند در حالی که زحمت آنها به وضوح دیده نمی شود، اضافه کرد: نظامیان از جمله این افراد هستند که امنیت را برای مردم ایران به ارمغان آورده و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

کد خبر 354086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.