هوادار دانش آموزان شهر باشیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: المان‌ها و تابلوهای تبلیغاتی به منظور فرهنگسازی و یادآوری این نکته به مردم که باید هوای دانش آموزان را در شهر داشته باشیم، نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی صبح امروز (یکشنبه) در برنامه رادیویی صدای شهر اظهارکرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ اول مهر در دبیرستان آسیه توسط شهردار اصفهان و مسئولان آموزش و پرورش نواخته شد.

وی افزود: ستاد مهر فعالیت خود را از چند ماه قبل با همکاری سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی، معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری آغاز کرد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تردد بهتر و روان شهروندان در مهرماه انجام شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی، شرکت واحد اتوبوسرانی و قطارشهری اصفهان با تمام امکانات آماده سرویس‌دهی به شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد ویژه محرم در شهرداری اصفهان گفت: ستاد ویژه محرم در شهرداری اصفهان به منظور تسهیل در برگزاری برنامه‌های مذهبی با حضور اداره کل ارتباطات، معاونت خدمات شهری و مشاور شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی، سازمان زیباسازی و بسیاری از واحدهای دیگر تشکیل شده و همچنان فعال است.

حجتی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ستاد ویژه محرم تسهیل در فرایند صدور مجوز فعالیت هیئت‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهر است، از این رو با استقرار نماینده‌ای از اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان و معاونت خدمات شهری در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی اصلی ارایه مجوزها، این امکان فراهم و باعث رضایت‌مندی متولیان هیئت‌های عزداری و ایستگاه های صلواتی در شهر شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: فضای تبلیغاتی شهر دهه اول محرم در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفت و آذین بندی معابر شهر به صورت ویژه انجام شد، همچنین در دهه اول محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نظافت شهر با مشارکت مردم و تلاش پاکبانان شهر به خوبی صورت گرفت و دهه پر شوری را پشت سر گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد ویژه محرم در دهه دوم ماه محرم نیز فعال است و روند صدور مجوزها را انجام می‌دهد.

کد خبر 354078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.