پوشش ترافیکی ۳۰۰ تقاطع شهر اصفهان انجام شد

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پوشش ترافیکی راهور شهرستان اصفهان در بیش از ۳۰۰ تقاطع و معابر منتهی به مدارس انجام شد.

سرهنگ ابوالقاسم چلمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با به کارگیری حداکثر توان خود و با کمک پلیس راهور استان و آموزشگاه شهید بهشتی، ترافیک اول مهر  در شهرستان اصفهان را مدیریت کردیم، اظهار کرد: نیروهای راهور از بامداد امروز در دو شیفت خدمتی به صورت صد در صد در سطح شهر اصفهان، در شریان‌های اصلی ترافیکی و معابر منتهی به مدارس حضور یافتند.

وی ادامه داد: بر اساس برآورد صورت گرفته ترافیک روز اول مهر امسال نسبت به سال گذشته به جز در زمان کوتاهی روان‌تر بود و مشکلی در این زمینه مشاهده نشد.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه هیچ گونه تصادف جرحی در معابر مشاهده نشده است، افزود: چنانچه تصادفی اتفاق افتاده باشد، خسارتی بوده است.

وی به پوشش ترافیکی در ۳۰۰ تقاطع  شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این روند تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت تا ترافیک بازگشایی مدارس در سطح شهر اصفهان مدیریت شود.

سرهنگ چلمقانی با تاکید بر اینکه ارایه تمام مدارک رانندگی لازم به ویژه کارت خودرو، گواهینامه رانندگی، برگه معاینه فنی و .. برای سرویسسهای مدارس الزامی است، اضافه کرد: همچنین این افراد باید کارت شهری تردد به عنوان سرویس مدارس را همیشه همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه سرویس‌های مدارس نباید سرنشین مازاد بر آنچه در کارت خودرو درج شده جابه‌جا کنند، گفت: همچنین نشستن دو سرنشین در صندلی جلو تخلف است و فرد خاطی مشمول پرداخت جریمه خواهد شد.

کد خبر 354049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.