نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی و معدنی در اصفهان برگزار می شود

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی، معدنی، خدمات شهری و خودروهای دیزلی از سوم مهرماه امسال در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه در روزهای سوم تا ششم مهرماه به مدت چهار روز و در ادامه مجموعه نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه خودرو و حمل و نقل اصفهان، در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود.

در نمایشگاه امسال ۲۱ شرکت در مساحتی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی حضور خواهند یافت و آخرین یافته‌ها، محصولات و توانمندی‌های خود را در بخش ماشین‌آلات راهسازی، راهداری، معدنی، خودروهای تجاری، خودروهای حمل و نقل جاده‌ای، قطعات یدکی، ماشین‌آلات خدمات شهری و خدمات وابسته به نمایش می‌گذارد.

از جمله برندهای مطرح حاضر در این نمایشگاه می‌توان به سایپادیزل، ایران خودرو دیزل، مبارز، بهار صنعت پارمیس، آمیکو، رنو، سی‌ان‌سی، ماموت، زامیاد و دایون اشاره کرد که حضور آنها سبب شده نمایشگاه اصفهان به یکی از شاخص‌ترین نمایشگاه‌های این حوزه در سطح کشور تبدیل شود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی، معدنی، خدمات شهری و خودرو دیزلی در حالی برگزار می‌شود که حضور متخصصان و مسئولان مرتبط در این نمایشگاه می‌تواند کمک بزرگی به ایجاد انگیزه در شرکت‌های داخلی و خارجی برای حضور در این نمایشگاه باشد.

از جمله مهمترین نکات این نمایشگاه، نمایش توانمندی شرکت‌های داخلی در تولید بیش از ۵۰ درصد ماشین‌آلات به ویژه خودروهای سنگین است که نیازمند حمایت مسئولان و مصرف‌کنندگان داخلی برای ادامه و پیشرفت تولیدات خود هستند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با برگزاری این نمایشگاه تمامی تلاش خود را به کار بسته تا پل ارتباطی محکمی میان تولیدکنندگان و عرضه کنندگان ماشین‌آلات راهسازی، معدنی، خدمات شهری و خودروهای دیزلی با جامعه هدف آن فراهم کند تا رونق تازه‌ای در بازار این ماشین‌آلات ایجاد شود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی، معدنی، خدمات شهری و خودروهای دیزلی در روزهای سوم تا ششم مهرماه و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان به این حوزه تخصصی است.

کد خبر 353963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.