جنگ را دوست نداریم، اما باید آمادگی داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مهم نیست چقدر موشک داشته باشیم، مهم آن است که به چه میزان توان و آمادگی مقابله با تهدیدات را داریم؛ ما جنگ را دوست نداریم، اما باید آمادگی داشته باشیم که اگر دشمن خواست اقدامی انجام دهد، بتوانیم جلوی او بایستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، پس از بزرگداشت یاد شهدا و تشکر از مردم حاضر، گفت: باید محلی برای حضور مردم جهت چنین مراسمی تعبیه شود و فقط ما مسولان نباشیم که می توانیم از جایگاه استفاده کنیم؛ زیرا این ایام متعلق به مردم است.

وی با بیان اینکه کفار فکر نکنند که می توانند از مومنان سبقت بگیرند، گفت: شاید آنها در زمینه های مادی مانند ادوات جنگی و ... پیشتر هستند، اما سبقت گرفتن مهم است، اگر مسابقه ای در کار باشد.

امام جمعه اصفهان افزود: اگر کفار از ما جلو افتاده اند به دلیل این است که آنها ما را نشانده اند و خود در حال حرکت هستند؛ به ما گفته اند شما بنشینید و ما کار می کنیم در چنین شرایطی مسابقه ای وجود ندارد.

وی افزود: آنها در رژیم گذشته نگذاشتند کسی فعالیت کند، اما بعد از انقلاب همه چیز عوض شد؛ ما قبل از انقلاب تفنگ ساچمه‌ای هم تولید نمی‌کردیم، اما حال ابر قدرت‌ها از توان موشکی ما می ترسند.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: مهم نیست چقدر موشک داشته باشیم، مهم آن است که به چه میزان توان و آمادگی مقابله با تهدیدات را داریم؛ ما جنگ را دوست نداریم، اما باید آمادگی داشته باشیم که اگر دشمن خواست اقدامی انجام دهد، بتوانیم جلوی او بایستیم.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: قران کریم می گوید شما دشمنان را نمی شناسید، اما خدا می شناسد و می داند که دشمنان ضعیف کش هستند، پس باید توانمند باشیم تا آنها که توان کشور را می بینند، فکر جنگ نباشند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: البته این آمادگی هزینه دارد و این هزینه بسیار زیاد است؛ باید بدانیم که خداوند تمام این هزینه ها را حساب و به شما پرداخت می کند.

وی افزود: در زمان جنگ ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ما به چپ و راست نپیوستند و تنها گروهی که به وظایف خود به طور کامل عمل کرد همین نیروهای نظامی است که باید از آنها تشکر کرد.

کد خبر 353922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.