فرهنگ ایثار و شهادت سبب حفظ نظام جمهوری اسلامی شده است

دهاقان – فرماندار شهرستان دهاقان گفت: رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت بود.

علی اصغر قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان اظهار کرد: غنی ترین ارزش های ایران فرهنگ ایثار و شهادت بوده چراکه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک عامل پیش برنده به حساب می آید و رمز موفقیت نظام محسوب می شود.

وی افزود: در هر برهه زمانی که کشور مبتنی بر آموزه های دینی با فرهنگ ایثار و شهادت پای به میدان های مختلف گذاشته، پیروز آن بوده و از هر آزمایشی سربلند بیرون آمده است، امروز نیز نسل جوان و نوجوان کشور با توجه به دسیسه هایی که دشمنان هر روز علیه نظام جمهوری اسلامی می چینند، باید این فرهنگ را گسترشش دهند.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان اینکه یادواره های شهدا با عنوان "خانه های آسمانی" در شهرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه برگزاری چنین یادواره هایی الگویی همیشگی برای ملت ایران است، امسال نیز مراسمی "یادواره شهید، آبروی محله" در دهاقان برگزار می شود.

قاسمیان با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس، گفت: توجه به ارزش شهادت، ایثار، آرمان های شهدا، راه شهید و... باعث می شود مردم به نظام پایبندتر و به آرمان و ارزش های اسلامی دلگرم تر شوند و از مکر دشمنان نیز آگاه باشند.

کد خبر 353909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.