نجف آباد با کمبود معلم رو به رو است

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: با وجود چند برابر شدن جمعیت شهرستان در چهار دهه اخیر، زیرساخت های مورد نیاز نسبت به جمعیت رشد نکرده به طوری که در حال حاضر علاوه بر فرسودگی تعداد زیادی از مدارس، با کمبود حداقل ۴۵۰ معلم نیز مواجه هستیم.

حجت الاسلام حسناتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، با اشاره به کمبود زیرساخت ها در این شهرستان، اظهار کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب، شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجموع ۷۰هزار جمعیت داشتند، اما امروز این جمعیت در نجف آباد به تنهایی به حدود ۳۲۰ هزار نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: با وجود چند برابر شدن جمعیت شهرستان در چهار دهه اخیر، زیرساخت های مورد نیاز نسبت به جمعیت رشد نکرده به طوری که در حال حاضر علاوه بر فرسودگی تعداد زیادی از مدارس، با کمبود حداقل ۴۵۰ معلم نیز مواجه هستیم.

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد می تواند کمبود نیروی انسانی متخصص را جبران کند، افزود: باتوجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان باید مراکزی همچون دانشگاه فرهنگیان شهید آیت توسط دولت تقویت شود.

وی با اشاره به سوابق مبارزه مردم نجف آباد با رژیم طاغوت گفت: نجف آبادی ها قبل از انقلاب با تمام توان در میدان مبارزه حاضر شدند، در دفاع مقدس نیز با تمام توان به میدان آمدند و بیش از ۲۵۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کردند و در جنگ اقتصادی کنونی نیز فعالان عرصه تولید و صنعت برای حفظ سنگر نظام جمهوری اسلامی تلاش خود را به کار گرفته اند.

حسناتی اظهار امیدواری کرد: عدالت در تخصیص اعتبارات دولتی در تمامی کشور، استان و از جمله شهرستان برقرار شود که تحقق این موضوع، رضایت اقشار مختلف مردم را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 353906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.