در زمین خاکی بازی می‌کردیم بهتر از این چمن بود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تن و بدن یک بازیکن مدافع در محوطه جریمه می‌لرزد تا توپی را دفع کند و برای دفع یک توپ باید صد سلام و صلوات بفرستد، من در این زمین چمن قبلاً هم بازی کرده بودم و هر ساله می‌گویند درست می شود اما متأسفانه درست نشد و هیچ کس هم جوابگو نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خالد شفیعی پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگارانف اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. تمرینات خیلی خوبی را بعد از جام حذفی پشت‌سر گذاشتیم و خودمان را مهیای بازی مقابل فولاد کردیم. می‌دانستیم بازی سختی مقابل این تیم داریم. ، فولاد بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. خدا را شکر بازی منطقی انجام دادیم و توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد چمن ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: فکر کنم تنها جایی هستیم که هر زمان مشکلی برایمان پیش می‌آید هیچ کسی حتی یک عذرخواهی نمی‌کند و در مورد این چمن افتضاح توضیحی نمی‌دهد. فکر کنم تنها زمانی که همه مسئولان حاضر شدند روزی بوده که این چمن افتتاح شده است. واقعاً اگر در زمین خاکی بازی کنیم بهتر از این چمن است.

شفیعی افزود: باید کسی پیدا شود و جوابگوی وضعیت و کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان باشد. خودشان را گول می‌زنند که علت کنده شدن چمن ورزشگاه نقش جهان آفتاب و گرمی هوا است این که نشد هر ساله سپاهان به‌خاطر این موضوع ضرر کند. تن و بدن یک بازیکن مدافع در محوطه جریمه می‌لرزد تا توپی را دفع کند و برای دفع یک توپ باید صد سلام و صلوات بفرستد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: من در این زمین چمن قبلاً هم بازی کرده بودم و هر ساله می‌گویند درست می شود اما متأسفانه درست نشد و هیچ کس هم جوابگو نیست و تنها جایی هستیم که فکر کنم چنین چیزی وجود دارد.

خالد شفیعی اظهار کرد: اگر تیم من نتیجه نگیرد برای هوادار هیچ تأثیری ندارد اما ما عذرخواهی می‌کنیم و می‌گوییم هفته به هفته جبران می‌کنیم اما کدام مسئولی بابت این اتفاقات که در ورزشگاه نقش جهان به خاطر کیفیت نامطلوب چمن می افتد عدرخواهی می‌کند؟ واقعاً باید پاسخگوی کیفیت نامطلوب چمن باشند.

وی اضافه کرد: صد در صد وضعیت چمن در نتیجه بازی هم تأثیرگذار است. خوشبختانه در این دیدار پیروز شدیم چون بازی خانگی بود و بر تیم فشار وارد بود اما توانستیم امتیاز را بگیریم البته می‌توانستیم همان یک گل را هم نخوریم اما سپاهان از شخصیت تیمی خیلی خوبی برخوردار است که با گل نخوردن و محکم بودن می‌توانیم روز به روز بهتر شویم و امیدوارانه‌تر به تیم نگاه کنیم.

شفیعی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه نقش جهان، اظهار کرد: هواداران همیشه لطف دارند و از آن‌ها می‌خواهم که حضورشان در این ورزشگاه پررنگ‌تر باشد، واقعاً حیف است صندلی‌های ورزشگاه نقش جهان خالی باشد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان افزود: دست تک تک هواداران را می بوسم و این سه امتیاز را تقدیم به کسانی می‌کنم که که همیشه ما را حمایت می کنند و امروز هم به ورزشگاه آمدند.

کد خبر 353905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.