ایران‌پوریان: صحبت‌های امیرخان بسیار تأثیرگذار است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی تجربه کافی دارد و اگر هفته گذشته صحبت‌هایی در مورد کل بازیکنان تیم و روند بازی انجام داد قطعاً به خاطر بازی این هفته بود و نمی‌خواست آن اتفاق مجدداٌ تکرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ایران‌پوریان پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم.

وی ادامه داد: می توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر رسانیم اما با تمرکز کامل فوتبال کردیم و تنها در یک صحنه اشتباه کوچکی داشتیم که همان اشتباه باعث شد یک گل دریافت کنیم. در مجموع تیم ما برتر و مستحق سه امتیاز بود و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

ایران‌پوریان ادامه داد: تیم حریف هم تیم لیگ برتری بود و تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداد. دلیلی ندارد چون ما دو گل زودهنگام به ثمر می‌رسانیم تا آخر بازی همین روند را حفظ کنیم و پشت‌سر هم گل‌های زیادی را وارد دروازه حریف کنیم. اما جاهایی هم باید با تمرکز بیشتری کار کنیم و از روی شکم‌سیری فوتبال نکنیم تا بتوانیم گل‌های بیشتری را به ثمر رسانیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا هشدار هفته گذشته قلعه‌نویی در بازی این هفته تأثیرگذار بود، گفت: مطمئناً صحبت‌های امیرخان بسیار تأثیرگذار است چون تجربه کافی دارد و اگر هفته گذشته صحبت‌هایی در مورد کل بازیکنان تیم و روند بازی انجام داد قطعاً به خاطر بازی این هفته بود و نمی‌خواست آن اتفاق مجدداٌ تکرار شود.

وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه، گفت: جا دارد دست تک تک هواداران را ببوسم، واقعاً سنگ تمام گذاشتند و در روز تولدم من را تشویق کردند که خیلی از آن‌ها ممنون هستم.

کد خبر 353901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.