پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان است

نطنز- فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: استکبار جهانی امروز عرصه را از جنگ سرد به جنگ نرم رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی تبدیل کرده و در این راستا وظیفه‌ داریم با آگاه‌سازی جامعه و تبیین مسائل از نفوذ این جریانات به داخل کشور جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه سپاه نطنز بیش از یکصد برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: دفاع مقدس از افتخارات بزرگ کشور ایران اسلامی است و جوانان با برگزاری مستمر برنامه های دفاع مقدس نباید بگذارند که این اصل را به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز با بیان اینکه پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای مکتب اسلام شد، تصریح کرد: پس از امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با همان نگاه عمیق امام(ره) این مکتب جهانی را ادامه داد و بدین ترتیب انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان صادر شد و نتایج ظهور و بروز آن نیز مشهود است. 

وی تصریح کرد: دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب کند، این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهد گذاشت.

خدامیان افزود: استکبار جهانی امروز عرصه را از جنگ سرد به جنگ نرم رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی تبدیل کرده و در این راستا وظیفه‌ داریم با آگاه‌سازی جامعه و تبیین مسائل از نفوذ این جریانات به داخل کشور جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله برنامه‌های شاخص این هفته، یادواره شهدا با حضور فرماندهان دفاع مقدس، رژه موتوری، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، همایش تکریم از ایثارگران از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز اضافه کرد: برگزاری حلقات صالحان با موضوع هفته دفاع مقدس و نهضت‌های روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، مسابقات فرهنگی، ورزش و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه‌های دیگر این هفته خواهد بود.

کد خبر 353892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.