ربات تلگرامی ۱۴۲ میلیون تومانی بانک انصار به مرحله اجرا نرسید

مسئول بخش روابط عمومی بانک انصار گفت: پروسه ساخت ربات تلگرامی یک ایده بود که به مرحله اجرا نرسید و هزینه ای هم برای آن لحاظ نشد.

امیرحسین طواف در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۱۴۲ میلیون تومانی که در لیست هزینه ها بابت ساخت و پشتیبانی ربات تلگرامی عنوان گرفته بود صرفا پیش بینی هزینه این فعالیت بود که البته این پیش بینی با توجه به فیلترینگ تلگرام به مرحله اجرا نرسید.

وی افزود: پروسه ساخت یک ربات تلگرامی ایده ای بود که طبق سیاست های بروز رسانی مباحث فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه خدمات بروز به مخاطب توسط مجموعه در نظر گرفته شده بود اما تا قبل از بررسی و نهایی شدن با از دسترس خارج شدن تلگرام مواجه شد و ناکام ماند.

طواف اضافه کرد: البته این ایده فقط محدود به تلگرام نمی شد بلکه به دنبال ایجاد فضا و بسترهایی این چنینی در سایر شبکه های اجتماعی بودیم و پیامرسان تلگرام با توجه به استقبال گسترده مردم، ابتدای این جریان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بستری برای ساخت ربات در سرورها و پیامرسان های داخلی، وجود ندارد، افزود: اگر اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی داخلی پتانسیل و شرایطی مانند تلگرام ارائه کنند بی شک با استقبال ما روبرو خواهد شد و برای توسعه خدمات الکترونیک ما انتخاب می شوند.

مسئول بخش روابط عمومی بانک انصار تاکید کرد: پروژه ساخت و طراحی ربات تلگرامی که البته بستری جذاب برای آن درنظر گرفته شده بود بعد از فیلترینگ پیامرسان تلگرام به طور کامل لغو و این ربات تحویل مجموعه انصار نشد بنابراین این موضوع فقط در حد یک برآورد و پیش بینی هزینه بود است.

به گزارش ایمنا، تعدادی از منابع خبری در روز های اخیر با ارائه عکس سندی از سوی شرکت فناوران انصار که زیر مجموعه و متصدی امور بانکداری الکترونیکی بانک انصار به‌شمار می رود، اعلام کردند که این بانک کمی قبل از فیلترشدن پیامرسان تلگرام، ۱۴۲ میلیون تومان برای ساخت و تجهیز یک ربات تلگرامی هزینه کرده است.

کد خبر 353774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.