۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
سفر کم خرج روحانی به نیویورک

معاون تشریفات رییس جمهور با تکذیب خبر هزینه دو میلیون دلاری سفر هیات اعزامی به نیویورک گفت: حسن روحانی در صرفه جویی هزینه های سفرهای داخلی و خارجی اعضای دولت و به خصوص سفرهای شخصی مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

به گزارش ایمنا، پیرو اظهارنظر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی درخصوص هزینه دو میلیون دلاری سفر رییس جمهوری به نیویورک برای شرکت در مجمع سالیانه سازمان ملل متحد و همراهی ۱۰۰ نفر در هیئت همراه روحانی، بهمن حسین پور با تکذیب این خبر گفت: همانط ور که قبلا بارها اعلام شده است رییس جمهوری در صرفه جویی هزینه های سفرهای داخلی و خارجی اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص وی مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

وی افزود: در سفر امسال نیز هیات رسمی همراه وی شش نفر بوده و همراهان رییس جمهوری شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رییس جمهوری دولت های نهم و دهم است.

حسین پور با کذب و غیر واقعی خواندن هزینه دو میلیون دلاری اعلام شده از سوی این نماینده، تاکید کرد: بنا بر رویه هر ساله؛ طبق دستور موکد رییس جمهوری هزینه های سفر در پایین ترین میزان و با حداکثر صرفه جویی صورت می پذیرد.

معاون تشریفات رییس جمهور تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همگان را به حمایت مسئولان به ویژه دولت دعوت کرده اند و در حالی که افراد و رسانه های معاند نظام مصرانه تلاش برای تضعیف و حاشیه سازی برای کشور و مسئولان می کنند از افرادی که دارای جایگاه معتبری همچون نمایندگی مجلس هستند، توقع می رود از اظهارات کذب که موجب وهن نظام و تشویش اذهان مردم می گردد و اعتبار کشور و دولت را خدشه دار می کند، اجتناب ورزند.

وی تصریح کرد: قطعا معاونت حقوقی رییس جمهور پیگیری های حقوقی را درخصوص این اظهارات کذب دنبال خواهد کرد.

منبع ایرنا

کد خبر 353773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.