پیگیری سیاست های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۸

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مهم ترین موضوع پیش روی صندوق در حوزه بازنشستگی، بودجه سال ۹۸ است و همچنین تلاش داریم سیاست های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان را در بودجه سال آینده پیگیری کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در آیین عزاداری حسینی در صندوق بازنشستگی کشوری و در جمع مدیران و کارکنان این صندوق اظهار کرد: برای جامعه هدف یعنی بازنشستگان باید حقوق واقعی آن ها را اجرا کنیم و در تمام امور عدالت را رعایت کنیم.

تقی زاده تاکید کرد: دریافت اعتبارات ۲۲۰۰ میلیارد تومانی همسان سازی، اجرای پلکانی حقوق و افزایش های سال ۹۷ در کمترین زمان ممکن پس از ابلاغ، صدور احکام و به روز رسانی در سامانه های برخط، پاسخگویی در میز خدمت و مرکز پاسخگویی، افزایش سقف وام و سفرهای گردشگری، مرهون تلاش ها و تعهد سازمانی همکاران صندوق در کل کشور است.

وی گفت: مهم ترین موضوع پیش روی صندوق در حوزه بازنشستگی، بودجه سال ۹۸ است که باید تلاش کنیم هم در بخش بودجه و اعتبارات صندوق و بحث همسان سازی و هم قانون مدیریت خدمات کشوری در شش ماهه دوم سال و همچنین تلاش داریم سیاست های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان رادر بودجه سال آینده پیگیری کنیم، تا اقدامات و فعالیت های خوب، دقیق و پیگیر اتفاق بیفتد و انتظارات جامعه بازنشستگان را تا حدی رفع کنیم.

کد خبر 353746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.