فنلاند هم قد سرو قامت ایران نبود

تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی خود در مسابقات والیبال قهرمانی جهان، فنلاند را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال کشورمان امروز - ۲۷ شهریورماه - در چارچوب دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جهان، در گروه چهارم به مصاف فنلاند رفت.

ایرانی ها در ست اول، با قدرت و اقتدار ظاهر شدند و حریف اروپایی خود را به راحتی و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست دادند. ایران که ترکیب جوان شده ای در این بازی به کار گرفته بود، در ست دوم نتوانست از پس حریف برآید و با حساب ۲۵ بر ۲۲ این ست را واگذار کرد.

در ست سوم، برتری بین دو تیم دست به دست می شد و تا نیمه های راه، ایران تیم برتر زمین بود اما از وقت استراحت فنی دوم، این فنلاند بود که بازی را در دست گرفت تا با حساب ۲۵ بر ۲۳ ایران را مغلوب کند.

اما ملی پوشان کشورمان از ست چهارم به خود آمدند و این ست را با حساب ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند. در ست پنجم هم کار ایرانی ها آنچنان سخت نبود و شاگردان کولاکوویچ با حساب ۱۵ بر ۱۲ حریف خود را شکست دادند تا دو امتیاز دیگر در جدول به دست آوردند و با ۱۱ امتیاز موقتا به رده دوم جدول صعود کنند.

گفتنی است رتبه قطعی ایران در مرحله مقدماتی و همینطور حریفان مرحله بعد کشورمان در این رقابت ها، پس از پایان بازی های امشب مشخص خواهند شد.

کد خبر 353735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.