خیابان‌ها مشکی‌پوش و ترافیک برقرار است

این روزها دوربین‌های نظارتی، شهر اصفهان را بسیار متفاوت نشان می‌دهد، اهتزاز پرچم‌های سیاه، عَلَم‌ها، خیمه‌ها و بیرق‌های عزاداری در جای جای خیابان‌ها و معابر، حال و هوای خاصی به شهر داده و حجم ترافیک نیز به نسبت برپایی مجالس عزاداری متغیر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت۱۹ –  در حال حاضر چهارباغ بالا از میدان آزادی تا سی و سه پل همچنین خیابان‌های حکیم نظامی، توحید، شیخ صدوق، فردوسی، مسجد سید و آیت الله طیب ترافیک بسیار زیادی دارد.

بر اساس این گزارش، ورودی شمال شهر حدفاصل سه راه ملک شهر تا خیابان جابر انصاری و رو به روی پایانه مسافربری صفه ترافیک سرسام‌آوری دارد.

در خیابان عبدالرزاق مسیر منتهی به میدان امام علی(ع) ترافیک قابل توجهی را می‌توان مشاهده کرد، روگذر خیابان امام خمینی(ره) نیز از حجم سنگین ترافیک در امان نمانده است.

خیابان سجاد حدفاصل میدان بسیج تا جنوب پل بزرگمهر ترافیک رو به افزایشی دارد، رفت و آمد خودروها در خیابان بزرگمهر مسیر حرکت به سمت میدان احمدآباد روان است.

این روزها دوربین‌های نظارتی، شهر اصفهان را بسیار متفاوت نشان می‌دهد، اهتزاز پرچم‌های سیاه، عَلَم‌ها، خیمه‌ها و بیرق‌های عزاداری در جای جای خیابان‌ها و معابر، حال و هوای خاصیبه شهر داده و حجم ترافیک نیز به نسبت برپایی مجالس عزاداری متغیر است.

در حالی که انتظار می‌رود در سه شنبه‌های بدون خودرو خیابان‌های مرکزی شهر خلوت و ترافیک روانی در آن جریان داشته باشد، بازهم شاهد حجم زیاد تردد خودروها در این مسیرها به خصوص در خیابان‌های شمس آبادی و باغ گلدسته هستیم.

شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به خصوص حوالی پل شهید خوسیانی نیز ترافیک سنگین است، مسیر خروجی بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت خیابان جی  تا میدان احمد آباد ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

کد خبر 353723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.