راه‌های مواصلاتی نطنز نیازمند امکانات درمانی و امدادی است

 نطنز-عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راه های مواصلاتی شهرستان نطنز نیازمند تقویت امکانات امدادی و درمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری نطنزی ظهر امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران پیرامون تصادف خونین شب گذشته در آزادراه کاشان، نطنز اظهار کرد: از ابتدای این حادثه شاهد همت و غیرت همگانی در سطح شهرستان نطنز و حضور میدانی همه مسئولان اجرایی، انتظامی، امدادی، درمانی، آتش‌نشانی و خدماتی در صحنه بودیم.

وی افزود: شهرستان نطنز در کریدور شمال به جنوب کشور قرار دارد و علاوه بر اتوبان کاشان به نطنز و اصفهان، جاده ترانزیت تهران به بندرعباس نیز از این شهرستان می‌گذرد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و  قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه با چنین اتفاقات ناخوشایندی امکانات انتظامی، امدادی و درمانی شهرستان، علی‌رغم تلاش ستودنی عوامل اجرایی در کم کردن آلام هم‌وطنان حادثه‌دیده کافی نیست و می‌طلبد مسئولان کشوری در این خصوص چاره‌اندیشی لازم را داشته باشند.

صفاری نطنزی با اشاره به گردشگر پذیر بودن این شهرستان نطنز گفت: با توجه به بافت تاریخی شهرستان نطنز، روستای تاریخی ابیانه و امامزاده آقاعلی عباس (ع)بادرود همه‌ ساله شاهد حضور میلیونی گردشگران و زایران در این شهرستان هستیم و باید برای پوشش انتظامی، امدادی و درمانی امکانات بیشتری به این شهرستان اختصاص داده شود.

کد خبر 353688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.